Seller Center Guide Bamilo.com

Ukuran: px
Mulai penontonan dengan halaman:

Download "Seller Center Guide Bamilo.com"

Transkripsi

1 ایده تجارت نوین روماک راهنمای "مرکز فروش" Seller Center Guide Bamilo.com 2015

2 1 فهرست مطالب ورود به سیستم مرکز فروش صفحه اصلی Sales Summary )خالصه فروش( Pending Orders )سفارشهای در جریان( All Ordered Items )تعداد کاالهای سفارش داده شده( تغییر رمز عبور خروج از حساب کاربری Menus )منوها( منوی Products )محصوالت( Manage Products )مدیریت محصوالت( SKU )کد محصول( Price )قیمت فروش( Sale Price )قیمت فروش ویژه( Available )موجودی( Product Overview )نگاه کلی به محصوالت - فیلتر کردن محصوالت( جستجوی محصوالت گزینه گزینه Add a Product )ایجاد یک محصول( گزینه import Products )وارد کردن محصوالت( بهروز رسانی انبوه موجودی بهروز رسانی انبوه قیمت تنظیمات فایل CSV 26 گزینه Manage Images )مدیریت عکسها(

3 2 2- منوی Orders )سفارشات( گزینه Manage Orders )مدیریت سفارشها( فیلترهای موجود در صفحه Orders" "Manage )مدیریت سفارشها( پردازش سفارش تا مرحله ship" "Ready to )آماده ارسال( Cancel )لغو کل سفارش( Cancel Item )لغو یکی از کاالهای موجود در سفارش( منوی Reports )گزارشها( گزینه Sales Report )گزارش فروش( نمودار تعداد فروش نمودار ارزش ریالی فروش منوی Setting )تنظیمات( گزینه Your Profile )پروفایل شما( General )اطالعات کلی( Bank Account )حساب بانکی( گزینه Manage Users )مدیریت کاربران( ایجاد حساب کاربری جدید حذف یا ویرایش حساب کاربری

4 3 ورود به سیستم مرکز فروش برای ورود به سیستم Center" "Seller )مرکز فروش( مراحل زیر را دنبال کنید: الف- آدرس sellercenter.bamilo.com را در مرورگر خود وارد کنید ب- در صفحه باز شده و در قسمت " " ایمیل خود را وارد کنید ج- در قسمت "Password" رمز عبور انتخابی خود را در هنگام ایجاد حساب کاربری وارد کنید د- برای ورود بر روی دکمه "Login" کلیک کنید تا به صفحه اصلی "مرکز فروش" بروید

5 4 صفحه اصلی Sales Summary )خالصه فروش( در این بخش خالصهای از فروش فروشگاه در هفته و ماه میالدی جاری نمایش داده میشود. زیر این قسمت Health" Account )وضعیت عملکرد فروشگاه( وجود دارد که به ترتیب اطالعاتی از جمله میزان ارسال سفارشها در 48 ساعت گذشته سفارشهای برگشتی و سفارشهای لغو شده را به صورت خودکار محاسبه کرده و برای کاربر نمایش میدهد.

6 5 Pending Orders )سفارشهای در جریان( در این قسمت به ترتیب تعداد سفارشهای رسیدگی نشده امروز روز گذشته و قبلتر از آن را مشاهده میکنید. All Ordered Items )تعداد کاالهای سفارش داده شده( در این قسمت به ترتیب تعداد کاالهای سفارش داده شده در روز جاری 30 روز گذشته و تعداد کاالهای ارسال شده برگشتی و لغو شده دیده میشود.

7 6 تغییر رمزعبور و خروج از حساب کاربری با کلیک بر روی آیکونی که در تصویر زیر با کادر نارنجی رنگ مشخص شده است به گزینههای " Change "Password )تعویض رمز عبور( و Out" "Log )خروج از حساب کاربری( دسترسی خواهید داشت.

8 7 تغییر رمز عبور با انتخاب Password" "Change کاربر به صفحهای وارد میشود که در آن میتواند رمز عبور خود را تغییر دهد. برای این کار کافی است در کادر اول رمز عبور فعلی را وارد کنید و در کادر دوم رمز عبور جدید و در کادر سوم رمز عبور جدید را تکرار کنید و در ادامه برای ذخیره شدن تغییرات بر روی دکمه "Save" کلیک کنید. رمز عبور باید حداقل دارای 8 کاراکتر باشد و در آن باید حداقل از یک حرف بزرگ انگلیسی ( با استفاده از دکمه )Caps Lock و یک حرف کوچک انگلیسی و نیز یک عدد استفاده شده باشد. خروج از حساب کاربری با کلیک بر روی گزینه Log Out از سیستم "مرکز فروش" خارج خواهید شد.

9 8 Menus )منوها( 1- منوی Products )محصوالت( گزینه Manage Products )مدیریت محصوالت( با کلیک بر روی Products" "Manage از منوی "Products" به صفحهای وارد میشوید که در آن فهرستی از محصوالت آپلود شده بر روی سیستم "مرکز فروش" را مشاهده میکنید. همانطور که در شکل زیر میبینید در هر صفحه 10 محصول به تصویر در میآید اطالعات مربوط به هر محصول در یک سطر نمایش داده میشود. هر سطر حاوی 9 ستون است که در ادامه به ترتیب به توضیح هر یک از این ستونها میپردازیم. )شکل زیر(

10 9 Edit )ویرایش( با کلیک بر روی آیکون Edit هر یک از محصوالت منویی شامل سه گزینه Details" Manage " "Edit "Product Images و Product" "Delete باز میشود. Edit Details )ویرایش جزئیات( - با کلیک بر روی این گزینه به قسمتی وارد میشوید که اطالعات فعلی محصول نمایش داده میشود. تمامی اطالعات موجود در هر یک از قسمتهای این بخش را میتوان مطابق با استاندارد بامیلو ویرایش کرد )توضیحات بیشتر در جلسه آموزشی ایجاد محصول داده خواهد شد(. Manage Product Images )مدیریت عکسهای محصول( - با کلیک بر روی این گزینه به قسمتی وارد میشوید که عکسهای فعلی محصول نمایش داده میشود. تمامی عکسهای محصول را میتوان حذف کرد و یا به آنها عکس جدیدی مطابق با استاندارد بامیلو اضافه نمود )توضیحات بیشتر در جلسه آموزشی ایجاد محصول داده خواهد شد(. Delete Product )حذف محصول( - با کلیک بر روی این گزینه برای حذف کردن محصول از روی وبسایت و بانک اطالعاتی بامیلو اقدام خواهید کرد )توجه داشته باشید که هیچ یک از محصوالت نباید )بدون هماهنگی با بامیلو( حذف شوند(.

11 10 Name )نام محصول( نام هر یک از محصوالت بر اساس استانداردهای تیم تولید محتوای بامیلو وارد شده است. نامهای دارای لینک )نامهای آبی رنگ( محصوالتی هستند که در حال حاضر بر روی وبسایت بامیلو برای مشتریان به نمایش در آمدهاند. )2 نمونه مختلف( SKU )کد محصول( برای هر محصول یک کد منحصربهفرد در سیستم Seller Center (مرکز فروش) تعریف میشود که به این ک د SKU میگوییم. این کدها بر اساس اطالعاتی ایجاد میشوند که تأمین کنندگان محترم در اختیار تیم تولید محتوای بامیلو قرار دادهاند. با استفاده از ک د SKU فروشندگان قادر خواهند بود به راحتی کاالی مورد نظر خود را در بین محصوالت وارد شده در سیستم پیدا کنند. )2 نمونه مختلف(

12 11 Created )تاریخ ایجاد محصول( اطالعات این ستون تاریخ ایجاد شدن این محصول را در سیستم تحت وب نشان میدهد. Seller Center (مرکز فروش) Price )قیمت فروش( با کلیک بر روی قیمت فروش هر محصول یک پنجره کوچک باز میشود. با وارد کردن قیمت جدید )به ریال( و کلیک روی دکمه "Save" قیمت محصول پس از چند دقیقه بر روی سایت برای مشتری به نمایش در خواهد آمد.

13 12 Sale Price )قیمت فروش ویژه( با کلیک بر روی کاراکتر )-( و یا بر روی قیمت فروش ویژهی قبلی پنجرهای باز میشود که در آن میتوانید قیمت فروش ویژه جدیدی را )به ریال( وارد کنید. توجه داشته باشید که برای قیمت فروش ویژه حتما باید تاریخ شروع و پایان مشخص شود. برای مشخص کردن تاریخ باید در قسمت " Date "Rage از پنجره باز شده بر روی آیکون تقویم کلیک کنید )همانند شکل زیر(. در ادامه میتوانید تاریخ شروع فروش ویژه را از تقویم میالدی سمت چپ و تاریخ پایان فروش ویژه را از تقویم میالدی سمت راست انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که پس از تعیین تاریخها بر روی دکمه "Apply" کلیک کنید و سپس بر روی دکمه "Save" نیز کلیک کنید تا تغییرات در بانک اطالعاتی ذخیره شود.

14 13 Available )موجودی( با کلیک بر روی کاراکتر )-( و یا بر روی موجودی قبلی پنجرهای باز میشود که در آن میتوانید موجودی جدید محصول را وارد کنید. بهروز بودن موجودی از اهمیت بسیار باالیی برخوردار است از این رو باید محصوالتی که موجودی آنها در انبار تمام شده است را به عدد "0" تغییر داد. با وارد کردن عدد صفر در موجودی مشتریان همچنان محصول را در وبسایت بامیلو مشاهده خواهند کرد اما به دلیل موجود نبودن محصول قادر به خرید آن نخواهند بود.

15 14 Visible )وضعیت نمایان بودن محصول( با کلیک بر روی این آیکون فهرستی نمایش داده میشود که در آن دلیل نمایش یا عدم نمایش محصول بر روی سایت را نشان میدهد. برای مثال اگر گزینه Approved" "Quality )کنترل کیفیت شده( در لیست وضعیت محصول با عالمت ضربدر قرمز رنگ مشخص شده باشد به این معنی است که محصول بر روی سایت نمایان نیست و برای نمایان شدن باید از طرف تیم تولید محتوای بامیلو کنترل کیفیت شود.

16 15 Active )فعال) با کلیک بر روی کلید On محصول از حالت فعال به Off تبدیل میشود به عبارتی با این عمل محصول غیر فعال شده و لینک آن از روی وبسایت و اینترنت برداشته میشود. ترجیحا اگر موجودی محصولی صفر شده است آن را غیرفعال نکنید و )با استفاده از گزینهی )Available تنها به صفر کردن موجودی آن اکتفا کنید. On برای فعال کردن مجدد یک محصول غیر فعال کافی است تا بر روی دکمه Off کلیک کرده تا به تبدیل شود.

17 16 Product Overview )نگاه کلی به محصوالت( در صفحه مدیریت محصوالت چند گزینه برای فیلتر کردن محصوالت به صورت کلی وجود دارد. این گزینهها در تصویر زیر مشخص شدهاند که در ادامه نحوه فیلتر هر یک را خواهید خواند. All )همه محصوالت(.1 زمانی که به منوی "Products" و سپس گزینه Products" "Manage پیش فرض انتخاب شده است که در آن همه محصوالت دیده میشود. میروید این فیلتر به صورت Live )فعال بر روی سایت(.2 با کلیک بر روی این گزینه فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که در حال حاضر بر روی سایت فعال هستند و مشتریان آنها را میبیند. Image Missing )بدون عکس(.3 با کلیک بر روی این گزینه فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که در حال حاضر عکسی برای آنها آپلود نشده است )توجه داشته باشید که هیچ کاالیی بدون عکس برای مشتری به نمایش در نمیآید(. Poor Quality )کیفیت پایین(.4 با کلیک بر روی این گزینه فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که در مرحله کنترل کیفیت توسط تیم تولید محتوای بامیلو رد شدهاند. Sold Out )تمام شده(.5

18 17 با کلیک بر روی این گزینه فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که در حال حاضر موجودی آنها در سیستم Seller Center (مرکز فروش) صفر میباشد. Inactive )غیر فعال(.6 این گزینه دارای دو حالت فیلتر کردن است. با کلیک بر روی گزینه Inactive" "Product فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که در حالت "Off" هستند و لینک آنها از روی سایت برداشته شده است. با کلیک بر روی گزینه Pending" "Quality Approval فقط لیست محصوالتی را خواهید دید که منتظر چک شدن در مرحله کنترل کیفیت از طرف تیم تولید محتوای بامیلو هستند.

19 18 جستجوی محصوالت برای جستجوی محصول مورد نظرتان باید از قسمت جستجو )مشخص شده در شکل زیر( استفاده کنید. با تایپ نام کامل یا قسمتی از نام محصول و یا تایپ کد محصول )SKU( یا قسمتی از کد میتوانید محصول مورد نظرتان را ببینید و تغییرات احتمالی را بر روی آن اعمال کنید.

20 19 گزینه Add a Product )ایجاد یک محصول( با کلیک بر روی گزینه Product" "Add a برای ایجاد کردن یک محصول جدید اقدام خواهید کرد. اولین مرحله تعیین محل قرار گیری محصول در دسته بندیهای وبسایت بامیلو است. در ادامه به صفحهای وارد خواهید شد که باید به ترتیب هر یک از قسمتهای آن را مطابق با استاندارد بامیلو پر کنید )توضیحات بیشتر در جلسه آموزشی ایجاد محصول داده خواهد شد(.

21 20 گزینه import Products )وارد کردن محصوالت( با کلیک بر روی گزینه Products" "Import به صفحهای وارد میشوید که از طریق آن و با به کار گیری نرم افزار OpenOffice میتوانید موجوی و قیمتها را به صورت انبوه تغییر دهید. بهروز رسانی انبوه موجودی جهت به روز رسانی انبوه موجودی محصوالت مراحل زیر را دنبال کنید. الف- بر روی لینک Stock Update کلیک کنید. با کلیک روی این لینک سیستم به صورت خودکار فایلی با پسوند CSV را برای دانلود آماده میکند. فایل CSV را دانلود کنید. این فایل به صورت پیش فرض با نام Update Inventory دانلود میشود.

22 21 ب- پس از نصب نرم افزار Apache Open Office فایل CSV دانلود شده را باز کنید. ج- در این فایل سه ستون وجود دارد. ستون اول SKU" :"Seller کد منحصر به فرد هر محصول ستون :"Stock" موجودی محصول ستون :"Name" نام محصول که برای مشتریان به نمایش در میآید د- برای بهروز رسانی موجودی تنها اطالعات ستون دوم )Stock( را تغییر دهید. ه- پس از ا عمال تغییرات موجودی فایل را ذخیره کنید.

23 و- به منوی Import" "Product بروید و از لیست Mode" "Import )نوع ورود اطالعات( گزینه 22 Update " "Products )بهروز رسانی محصوالت( را انتخاب کنید. ز- از قسمت File" "Select )انتخاب فایل( فایل CSV که تغییرات موجودی در آن ذخیره شده را انتخاب انتخاب کنید. ح- در پایان بر روی گزینه File" "Upload )آپلود فایل( کلیک کنید تا تغییرات در فروشگاه شما اعمال شود و پس از چند دقیقه برای مشتریان به نمایش درآید.

24 23 بهروز رسانی انبوه قیمت جهت بهروز رسانی انبوه قیمت محصوالت مراحل زیر را دنبال کنید. الف- بر روی لینک Price Update کلیک کنید. با کلیلک روی این لینک سیستم به صورت خودکار فایلی با پسوند CSV را برای دانلود آماده میکند. فایل CSV را دانلود کنید. این فایل به صورت پیش فرض با نام Update Price دانلود میشود.

25 24 ب- پس از نصب نرم افزار Apache Open Office فایل CSV دانلود شده را باز کنید. ج- در این فایل شش ستون وجود دارد. ستون اول SKU" ": Seller کد منحصر به فرد هر محصول است ستون :"Price" قیمت فروش محصول ستون Price" :"Sale قیمت فروش ویژه ستون Date" :"Sale Start تاریخ شروع فروش ویژه ستون Date" "Sale End تاریخ پایان فروش ویژه ستون :"Name" نام محصول که برای مشتری به نمایش در میآید د- برای بهروز رسانی قیمت فروش باید اطالعات ستون "Price" را تغییر دهید. ه- برای بهروز رسانی قیمت فروش ویژه باید اطالعات ستون Price" "Sale را تغییر دهید. به خاطر داشته باشید که اگر برای محصولی قیمت فروش ویژه تعیین میکنید حتما باید تاریخ شروع و پایان فروش ویژه را در دو ستون Date" "Sale Start و Date" "Sale End مشخص کنید. فرمت وارد کردن تاریخ باید به ترتیب سال ماه و روز میالدی باشد. برای مثال میخواهید روز 27 ماه 11 سال 2014 را بهعنوان تاریخ شروع فروش ویژه در نظر بگیرید. این تاریخ باید دقیقا به این صورت وارد شود:

26 25 و- پس از ا عمال تغییرات بر روی قیمت محصوالت فایل را ذخیره کنید. ز- به منوی Import" "Product بروید و از لیست Mode" "Import )نوع ورود اطالعات( گزینه Update " "Products )بهروز رسانی محصوالت( را انتخاب کنید. CSV از قسمت ح- File" "Select )انتخاب فایل( فایل که تغییرات قیمت در آن ذخیره شده را انتخاب انتخاب کنید. ط- در پایان بر روی گزینه File" "Upload )آپلود فایل( کلیک کنید تا تغییرات در فروشگاه شما اعمال شود و پس از چند دقیقه برای مشتریان به نمایش درآید.

27 26 CSV تنظیمات فایل دقت داشته باشید که در هنگام باز کردن فایلهای CSV تنظیمات فایل دقیقا همانند تصویر زیر باشد.

28 27 گزینه Manage Images )مدیریت عکسها( با کلیک بر روی گزینه Images" "Manage از منوی "Products" به صفحهای وارد میشوید که در آن به راحتی میتوانید عکسهای هر محصول را مدیریت کنید )توضیحات بیشتر در جلسه آموزشی ایجاد محصول داده خواهد شد(.

29 28 2- منوی Orders )سفارشات( گزینه Manage Orders )مدیریت سفارشها( پس از اطالع از سفارش جدید از طریق ایمیلهای دریافتی و یا مشاهده تعداد سفارشها در صفحه اول Seller Center به منوی "Orders" رفته و بر روی Orders" "Manage کلیک کنید.

30 29 فیلترهای موجود در صفحه Orders" "Manage )مدیریت سفارشها( 1- :All همه سفارشهای در جریان ارسال شده لغو شده و :Pending سفارشهایی که در مرحله رسیدگی قرار دارند 3- Ship :Ready to سفارشهایی که به مرحله آماده ارسال فرستاده شدهاند 4- :Shipped سفارشهایی که برای مشتری ارسال شدهاند 5- :Delivered سفارشهایی که به دست مشتری رسیدهاند 6- :Canceled سفارشهایی که لغو شدهاند 7- Failed :Delivery سفارشهایی که در مرحله ارسال به مشتری با مشکل مواجه شدند 8- :Returned سفارشهایی برگشتی از سوی مشتری

31 30 پردازش سفارش تا مرحله ship" "Ready to )آماده ارسال( در صفحه باز شده سفارش هر یک از مشتریان در مرحله "Pending" )رسیدگی(و در سطرهای جداگانه قابل مشاهده است. سفارشها به صورت پیش فرض در مرحله "Pending" مراحل زیر را دنبال کنید: )رسیدگی( هستند. برای پردازش یک سفارش الف- مشاهده جزئیات سفارش در این صفحه با کلیک بر روی عدد هر سفارش در ستون Nr" "Order به صفحهای ارجاع داده میشوید که در آن اطالعات مشتری و جزئیات سفارش وی دیده میشود.

32 31 برای مثال در شکل زیر مشتری "آرش حیدری" چهار عدد گوشی موبایل S920 4GB با کد شناسه AH-" S920-01" سفارش داده است. دقت داشته باشید اولین رنگی که در نام محصول آمده درواقع همان رنگ مورد نظر مشتری در زمان سفارش بوده است )رنگهای دیگر تنوع رنگ محصول را نشان میدهد(. ب- پس از مشاهده سفارشها به همان صفحه Orders" "Manage و لیست محصوالت در مرحله "Pending" بازگشته و در صورت آماده بودن سفارش برای ارسال بر روی گزینه Ship" "Ready to از ستون "Action" کلیک کنید.

33 32 ج- در پنجره باز شده بر روی Next" "Create Package & کلیک کنید. د- در پنجره بعدی شماره فاکتور را بر اساس معیارهای خودتان وارد کنید و در ادامه بر روی " Save "Invoice Number & Next کلیک کنید.

34 33 ه- در این قسمت باید کنید. قبل از نهایی کردن سفارش با کلیک بر روی "Invoice" فاکتور سفارش را چاپ اگر در انجام این مراحل پنجره دیگری باز شد که در آن از شما در خواست ورود شمارهای با عنوان ID" "Tracking )کد رهگیری( را داشت عددی تصادفی مطابق با معیارهای خودتان و یا همان شماره سفارش را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید. و- در نهایت بر روی Ship" "Ready to کننده( کامل شود. کلیک کنید تا مراحل پردازش سفارش از سوی شما )تامین - فاکتور چاپ شده در کنار بسته بندی قرار داده شود

35 34 Cancel )لغو کل سفارش( اگر سفارش به دلیل موجود نبودن یا خرابی محصول قابل ارسال نباشد باید بر روی گزینه "Cancel" از ستون "Action" کلیک کرده و در پنجره باز شده علت لغو شدن سفارش را مشخص کنید. اگر توضیحاتی در این مورد وجود دارد میتوان آن را در کادر مخصوص به خود تایپ کرد. سپس بر روی دکمه Save کلیک کرده و سفارش مورد نظر را کنسل کنید.

36 35 Cancel Item )لغو یکی از کاالهای موجود در سفارش( در صفحه ابتدایی Orders" "Manage که سفارشها به صورت پیش فرض در مرحله رسیدگی قرار دارند میتوان یک یا چند کاال از کاالهای خریداری شده مربوط به یک سفارش را لغو کرد. برای لغو کردن یکی از کاالهای موجود در سفارش مراحل زیر را دنبال کنید: در سطر مرتبط با هر یک از سفارشها بر روی عالمت مثبت )+( کنار "Invoice" کلیک کنید. با کلیک روی این عالمت لیستی حاوی کاالهای سفارش داده شدهی یک مشتری به نمایش در میآید. همانطور که در تصویر صفحهی بعد مشاهده میکنید در این قسمت هر یک از کاالهای سفارش داده شده را میتوانید به صورت جداگانه لغو و یا آماده ارسال کنید. با کلیک بر روی گزینه "Cancel" و نوشتن دلیل لغو آن کاال و در نهایت کلیک کردن بر روی دکمه "Save" میتوانید یک یا چند کاال از سفارش مشتری را لغو کنید عکس متناظر در صفحهی بعد

37 36

38 37 3- منوی Reports )گزارشها( گزینه Sales Report )گزارش فروش( با کلیک بر روی گزینه Report" "Sales از منوی "Reports" به صفحهای وارد میشوید. در این قسمت اطالعات آماری تعداد فروش و مقدار فروش محصوالت فروشگاه شما در قالب دو نمودار به نمایش درآمده است. نمودار تعداد فروش اولین نمودار نمودار تعداد فروش است. در این قسمت دو شاخص به رنگهای آبی پررنگ و آبی کمرنگ دیده میشود. شاخص پررنگ اطالعات آماری روزهای هفته جاری را نشان میدهد و شاخص کمرنگ اطالعات آماری روزهای هفته گذشته را نشان میدهد. خط افقی روزهای هفته و خط عمودی تعداد فروش را مشخص کرده است. برای مشاهده آمار تعداد فروش در یک دو و سه ماه گذشته به ترتیب بر روی Month" Last 2 " "Last "month و Month" "Last 3 کلیک کنید )هفته جاری Week( )This به صورت پیش فرض انتخاب شده است(.

39 38 نمودار ارزش ریالی فروش دومین نمودار نمودار ارزش ریالی فروش است. در این قسمت دو شاخص به رنگهای آبی پررنگ و آبی کمرنگ دیده میشود. شاخص پررنگ اطالعات آماری روزهای هفته جاری را نشان میدهد و شاخص کمرنگ اطالعات آماری روزهای هفته گذشته را نشان میدهد. خط افقی روزهای هفته و خط عمودی ارزش ریالی فروش را مشخص کرده است. برای مشاهده آمار مقدار فروش در یک دو و سه ماه گذشته به ترتیب بر روی Month" Last 2 " "Last "month و Month" "Last 3 کلیک کنید )هفته جاری Week( )This به صورت پیش فرض انتخاب شده است(.

40 39 4- منوی Setting )تنظیمات( با ورود به منوی "Setting" به پروفایل اطالعات فروشگاه و حسابهای کاربری دسترسی خواهید داشت. گزینه Your Profile )پروفایل شما( با کلیک بر روی گزینه Profile" "Your از منوی "Setting" به صفحهای وارد خواهید شد که در دو زبانهی اول آن به ترتیب اطالعات کلی و اطالعات حساب بانکی شما قابل ویرایش خواهد بود.

41 40 General )اطالعات کلی( در این زبانه اطالعاتی از جمله آدرس شماره تلفن کد پستی و نام شرکت قابل ویرایش است.

42 41 Bank Account )حساب بانکی( در این زبانه اطالعات حساب بانکی شما قابل ویرایش است. این اطالعات عبارتند از: نام دارنده حساب شماره شبای حساب نام بانک و شماره شعبه.

43 42 گزینه Manage Users )مدیریت کاربران( با کلیک بر روی منوی Setting و انتخاب گزینه User" "Manage به بخشی وارد خواهید شد که از طریق آن میتوانید حسابهای کاربری را مدیریت کنید. ایجاد حساب کاربری جدید الف- در صفحه Users" "Manage بر روی دکمه User" "Add کلیک کنید. ب- در صفحه باز شده از منوی قسمت "Role" دسترسی کاربر را تعیین کنید: :Seller Full Access دسترسی به همه منوهای سیستم."Setting" دسترسی به همه منوها به غیر از منوی :Seller Catalog Access."Reports" و "Setting" دسترسی به همه منوها به غیر از منوهای :Seller Order Access ج- در قسمت Address" " نیز ایمیل کاربر را وارد کنید. د- در قسمت "Name" نام و نام خانوادگی کاربر را به حروف التین وارد کنید. ه- از منوی قسمت Language" "Default نیز گزینه "English" را انتخاب کنید. و- روبروی عبارت "Active" را تیک بزنید. ز- در مرحله آخر بر روی دکمه "Save" کلیک کنید. پس از کلیک بر روی دکمه "Save" یک ایمیل به صورت خودکار برای کاربر جدید فرستاده میشود. عکس متناظر در صفحهی بعد

44 43 کاربر جدید با باز کردن این ایمیل و کلیلک بر روی لینک موجود در آن به صفحهای از سیستم "مرکز فروش" ارجاع داده میشود که در آن باید رمز عبور خود را تعیین کند. در کادر اول Password" "New رمز عبور مورد نظر را وارد کرده و در کادر دوم Password" "Repeat رمز عبور انتخابی را تکرار و در آخر بر روی دکمه "Save" کلیک کنید. رمز عبور باید حداقل دارای 8 کاراکتر باشد و در آن باید حداقل از یک حرف بزرگ انگلیسی ( با استفاده از دکمه )Caps Lock و یک حرف کوچک انگلیسی و نیز یک عدد استفاده شده باشد.

45 44 حذف یا ویرایش حساب کاربری در این صفحه هر یک از حسابهای کاربری در سطری جداگانه به نمایش گذاشته شده است. حسابهای کاربری را میتوان حذف و یا اطالعات آن را ویرایش کرد. برای حذف هر یک از حسابهای کاربری کافی است تا بر روی "Delete" کلیک کنید و جهت ویرایش اطالعات حساب کاربری بر روی "Edit" کلیک کنید..

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹ راهنمای استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger 7.0 تهیه شده توسط واحد قزوینیان محمد شفیعی راهنمای استفاده از نرم افزار فهرست مطالب ۱... Yahoo! Messenger 7.0 مقدمه...۳ آشنایی اولیه...۳ ورود به سیستم...۳

Lebih terperinci

امکانات افزوده شده سال مالی جدید

امکانات افزوده شده سال مالی جدید شرکت نرم افزار حسابداری محک مفتخر است که در این نسخه امکاناتی جدید را به کاربر ارائه داده و همچنین تعدادی از خطاهای موجود در این نسخه را برای استفاده بهتر کاربر از نرم افزار رفع نموده است. امکانات افزوده

Lebih terperinci

شركت پارس آذرخش نگارش :

شركت پارس آذرخش نگارش : شركت پارس آذرخش یکپارچه سیستم کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش راهنمای آموزشی: جستجوی تمام متن نگارش : سیستم یکپارچه کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش جستجوی تمام متن -1 دسترسی به بخش جستجوی تمام متن

Lebih terperinci

آموزش فتوشاپ زمستان 2931

آموزش فتوشاپ زمستان 2931 آموزش فتوشاپ اعضای گروه: اسماعیل اسالمی محمد پورنظری فرشته اسالم دوست استاد مربوطه: دکتر مسعود بیژنی زمستان 2931 فهرست مطالب... صفحه عنوان...... ساختمان جعبه ابزار............1 ابزارهای انتخاب... Selection

Lebih terperinci

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت بسمه تعالي راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) متقاضي محترم سلام عليكم جزوه پیش رو به منظور آشناي ی متقاضیان تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) با نحوه ثبت نام اینترنتی تقاضاي تا

Lebih terperinci

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500 شرکت ماشینهای اداری ایران )سهامی خاص( گروه مادیران از سال 1343 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با حدود نیم قرن تجربه مفید و مستمر در زمینه عرضه بهترین ماشینهای اداری و انفورماتیک در کشور نماینده رسمی و

Lebih terperinci

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز به نام خدا مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان نویسنده: امیر درجه پائیز 0931 1 فهرست: 1 2 فصل مقدماتی بریکپارچه سازی سازمانی و مدیریت فرایند های کسب و کار )BPM( سیستم مدیریت فرایندهای

Lebih terperinci

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت دری/ Dari شبانه به توالت یا مستراح رفتن واقعیاتی درباره شب ادراری - شبانه بیدار شدن برای رفتن به توالت واقعیاتی درباره شب ادراری شب ادراری چیست علت های شب ادراری توصیه ها و مالحظات مفید تشخیص و شناسایی

Lebih terperinci

Carrier Grade Ethernet

Carrier Grade Ethernet Carrier Grade Ethernet گردآورنده: واحد فنی شرکت سامانه سبز رایان فهرست Carrier Grade Ethernet چیست 3... مقایسه Carrier Ethernet با اترنت بر پایه...3 LAN پنج خصوصیت 4... Carrier Ethernet دیدگاه تحلیلگران...8

Lebih terperinci

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه کار با سیستم عامل نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای رشتۀ شبکه و نرمافزار رایانه گروه برق و رایانه شاخۀ فنی و حرفهای پايۀ دهم دوره دوم متوسطه 1395 1 وزارت آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي

Lebih terperinci

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود.

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود. شکر نوع 1 و نوع 2 تحت درمان با انسولین شکر چیست شکر یا مرض قند یک بیماری است که بدن توانایی کنترول شکر خون را از دست می دهد. دالیل بسیار زیادی وجود دارند که فرد به شکر مبتال می شود و یک بیماری است که هر

Lebih terperinci

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA)

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA) بسمه تعالی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره 3 جلسهشماره 230 مورخ 1394/12/9 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 230 مورخ 1394/12/9 به منظور اجرایی شدن ماده 2 الحاقیه موافقتنامه پروانه

Lebih terperinci

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات اسکان مجدد پناهندگان با حمایت مالی خصوصی ر کانادا ی د گزارش معلومات مند هستید و درخواستی شما توسط مقامات کانادایی تحت شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه بررسی ابتدایی قرار گرفته است. اکنون شاید که شما عالقمند

Lebih terperinci

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 منظور از IT چیست مخفف کلمه Information Technology معنای به و IT فناوری اوری فن یا تکنولوژی و باشد می اطالعات مدیریت ذخیره

Lebih terperinci

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد برای کودکان ۷ تا ۱٥ ساله دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت سیستم تعلیم تربیه ی سویدن دوره ی لیسه جوانان ۱۶ تا ۲۰ ساله اختیاری

Lebih terperinci

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی اسکان مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی مند هستید درخواستی شما برای بررسی ابتدایی نزد مقامات شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه کانادایی رسیده است. اکنون شاید که شما عالقمند دانستن

Lebih terperinci

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi 1 فصل چهارم: مدل رگرسیون متغیره چند Maryam Farhadi 2 نحوه تفسیر ضرایب رگرسیون خطی در مدلهای مختلف Maryam Farhadi 3 4 ویژگیهای تخمین زننده حداقل مربعات معمولی OLS تخمین زننده OLS را اصطالحا بهترین تخمین

Lebih terperinci

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام استفاده از فضاهاي نام در XML در دو فصل گذشته چگونگي تعريف الگو مجموعهاي از عناصر و ويژگيهاي تشكيل دهنده اسناد XML را ياد گرفتيد. حالا فرض كنيد كه ميخواهيد اسناد خود را با اسناد شخص ديگري تركيب نماييد.

Lebih terperinci

01 P ERSIS CH/F ARSI

01 P ERSIS CH/F ARSI دگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یاد 01 PERSISCH/FARSI زی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن با ندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن

Lebih terperinci

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید!

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! - 1 - مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! لطفا به نکات مهم فوق توجه کنید: 1. با ما در پروسس پناهجویی همکاری کنید! همیشه حقیقت را بگوئید! شما وظیفه دارید و باید عالئق

Lebih terperinci

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید :

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : 1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : حسابداری مدیریت شامل طراحی و استفاده از حسابداری در داخل سازمان است. حسابداری مدیریت را نمی توان مجموعه ای از قواعد ثابت به حساب آورد.بلکه روشهای

Lebih terperinci

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا موضوع : ایمنی عمومی الکتریکی و تجهیزات پزشکی فروردین 59 1 2 گروه هدف رشته شغلی تجهیزات پزشکی اهداف آموزشی کاهش وقوع حوادث از طریق آموزش و آشنایی با اصطالحات برق و. برق گرفتگی ایمنی بیمارستان ها یکی از

Lebih terperinci

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری عنوان مقاله: توسعه مدیریت فناوری با استفاده گسترده تر از فیبرنوری در سطح کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی

Lebih terperinci

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : :

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : : )ویندوز 7 و لینوکس دبیان( شاخه کاردانش زمینه خدمات گروه تحصیلی رایانه زیر گروه رایانه نام رشته مهارتی طراحی و توسعه تولید محتوای تصویرسازی با رایانه برنامه نویسی طراحی صفحات وب تولید چندرسانه ای تصویرسازی

Lebih terperinci

گزارش روزانه سی و یکم خرداد

گزارش روزانه سی و یکم خرداد به نام خدا گزارش روزانه سی و یکم خرداد ماه 1395 تهیه کننده: واحد تحقیق و مطالعات کارگزاری اردیبهشت ایرانیان 31 خرداد ماه 1395 1 فهرست: نمای کلی بازار... 3 3 روند تغییرات روزانه شاخص... کدال امروز... 3

Lebih terperinci

مدیریت استراتژیک بازار

مدیریت استراتژیک بازار .Aaker, David A کر دیوید آ سرشناسه پدیدآور نام و عنوان نشر مشخصات ظاهری مشخصات شابک اصلی عنوان موضوع کنگره ردهبندی دیویی ردهبندی ملی کتابشناسی شماره مترجمان کر آ دیوید مولف بازار/ استراتژیک مدیریت هاشمی.

Lebih terperinci

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام جار یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام پیاده سازیاستراتژیدرعمل سرشناسه: پدیدآور: نام و عنوان ویراست وضعیت نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: موضوع: کنگره: بندی رده ۱۳۵۷ مجتبی لشکربلوکی راهنمایگامبهگامپیادهسازیاستراتژی

Lebih terperinci

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت نقل مکان متقاضیان برای حفاظت ب یںى ن الملیل DARI ن ش رسیه معلوما ت ىى برای یونان عکس: آندره بون ت ىى SUPPORT IS OUR MISSION اگر به حفاظت ب یںى ن الملیل نیاز داشته و واجد ش رسایط ش رسکت در برنامه نقل مکان

Lebih terperinci

Gambar 4.38 Tampilan Layar Staff. menampilkan daftar perusahaan staff yang sudah tercatat atau

Gambar 4.38 Tampilan Layar Staff. menampilkan daftar perusahaan staff yang sudah tercatat atau 233 Gambar 4.38 Tampilan Layar Staff Tampilan layar Staff menampilkan daftar perusahaan staff yang sudah tercatat atau terdaftar. Jika link nama perusahaan diklik maka akan menampilkan tampilan layar Staff

Lebih terperinci

USER MANUAL UM 17.C - E-Catalog Vendor [Untuk Vendor ]

USER MANUAL UM 17.C - E-Catalog Vendor [Untuk Vendor ] USER MANUAL UM 17.C - E-Catalog Vendor [Untuk Vendor ] 1 DAFTAR ISI DAFTAR ISI... 2 I. Login & Pengaturan Akun... 3 1.1 Login Vendor... 3 1.2 Lupa Password... 5 1.3 Mengubah Username dan Password... 7

Lebih terperinci

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393 اعیاد مبارک شعبانیه را به عموم همکاران گرامی تبریک میگوییم. ارگان رسمی بانک گردشگری - شماره 21- فروردین و اردیبهشت ماه 1394 در جریان مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری صورت گرفت: گزارش مدیرعامل از عملکرد

Lebih terperinci

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم نگاهی به تفاهمنامههای همکاری مشترک آرزو دارم در حضور رهبرم قرآن بخوانم طور- آیه 48 بچهها

Lebih terperinci

به نام خداوند بخشنده و مهربان

به نام خداوند بخشنده و مهربان به نام خداوند بخشنده و مهربان پديدآور: نام و عنوان نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: نویسی: فهرست وضعیت يادداشت: موضوع: افزوده: شناسه کنگره: بندی رده دیویی: بندی رده ملی: کتابشناسی شماره / هنازور شهای چال

Lebih terperinci

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا در یک نگاه 4 7 8 سیکا راه کارهایی برای عایق بندی به مدت بیش از 100 سال ارائه کرده است. اولین محصول ما Sika-1 همچنان در بازار عرضه میشود. سیکا

Lebih terperinci

Cara Upload Product Di Seller Center

Cara Upload Product Di Seller Center Cara Upload Product Di Seller Center Step 1 1. Klik Produk 2. Klik Tambahkan Produk 1. Silahkan cari terlebih dahulu apakah produk Anda sudah tersedia atau belum di Lazada.co.id, kami memiliki beberapa

Lebih terperinci

Laporan Penjualan Mingguan FBL

Laporan Penjualan Mingguan FBL Laporan Penjualan Mingguan FBL Laporan Penjualan Cara 1: Melalui Kolom Pesanan 1. Untuk cek penjualan pada FBL, Anda dapat menuju pada kolom pesanan 2 Laporan Penjualan Cara 1: Melalui Kolom Pesanan 1

Lebih terperinci

ABSTRAK. Kata Kunci: Sistem Informasi, Penjualan, Mobile, Android, HTML 5. Universitas Kristen Maranatha

ABSTRAK. Kata Kunci: Sistem Informasi, Penjualan, Mobile, Android, HTML 5. Universitas Kristen Maranatha ABSTRAK PT X adalah sebuah perusahaan yang bergerak di bidang general trading, industrial engineering consultant, industry machinery manufacture, dan information technology. Permasalahan yang dihadapi

Lebih terperinci

BAB IV IMPLEMENTASI DAN EVALUASI

BAB IV IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 195 BAB IV IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 4.1 Implementasi Pada bagian ini akan dijelaskan mengenai kebutuhan perangkat keras dan perangkat lunak serta sumber daya manusia yanng diperlukan agar aplikasi penyewaan

Lebih terperinci

LAMPIRAN. Gambar L.1 Halaman Login. Pada layar ini user diminta untuk memasukkan UserID dan Password. Layar ini

LAMPIRAN. Gambar L.1 Halaman Login. Pada layar ini user diminta untuk memasukkan UserID dan Password. Layar ini L1 LAMPIRAN Petunjuk Pemakaian Aplikasi - Halaman Login Gambar L.1 Halaman Login Pada layar ini user diminta untuk memasukkan UserID dan Password. Layar ini berfungsi untuk membatasi hak akses user ke

Lebih terperinci

PROSEDUR PENGGUNAAN APLIKASI. 1.1 Prosedur Penggunaan Aplikasi Bagian Customer Tampilan Layar Masuk Aplikasi

PROSEDUR PENGGUNAAN APLIKASI. 1.1 Prosedur Penggunaan Aplikasi Bagian Customer Tampilan Layar Masuk Aplikasi 1 PROSEDUR PENGGUNAAN APLIKASI 1.1 Prosedur Penggunaan Aplikasi Bagian Customer 1.1.1 Tampilan Layar Masuk Aplikasi Untuk menjalankan aplikasi TREAT tap atau tekan yang ada di layar iphone anda. 2 Gambar

Lebih terperinci

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد.

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد. چکیده: از سلسله نشستهای علمی تخصصی تاریخشفاهی سه نشست تخصصی در زمستان 1394 برگزار شد. نخستین نشست با عنوان پیوند تاریخ شفاهی و مطالعات بینرشتهای را انجمن ايراني تاريخ در روز چهارشنبه مورخ 1394/10/30 با

Lebih terperinci

UNIVERSITAS DARWAN ALI FAKULTAS ILMU KOMPUTER. Copyright Saidah

UNIVERSITAS DARWAN ALI FAKULTAS ILMU KOMPUTER. Copyright Saidah UNIVERSITAS DARWAN ALI FAKULTAS ILMU KOMPUTER Buka program MYOB Data Baru Perusahaan Klik tombol Create new company file Kemudian klik Next Setelah itu, masukkan data-data perusahaan Klik Next Berikutnya

Lebih terperinci

MYOB 18 Ed PT ADI JAYA (UKK2013) Abdul Rahman, S.Pd. [2014] PEMBAHASAN STUDI KASUS PT ADI JAYA (UKK PAKET 3 - AVERAGE)

MYOB 18 Ed PT ADI JAYA (UKK2013) Abdul Rahman, S.Pd. [2014] PEMBAHASAN STUDI KASUS PT ADI JAYA (UKK PAKET 3 - AVERAGE) PEMBAHASAN STUDI KASUS PT ADI JAYA (UKK 2013-2014 PAKET 3 - AVERAGE) A. Persiapan Company File 1. Membuat data perusahaan (create company file) (1) Menu awal pilih CREATE (2) Setelah klik CREATE, lalu

Lebih terperinci

DEPOSITOR TUTORIAL. lalu akan muncul tampilan seperti di bawah ini.

DEPOSITOR TUTORIAL.  lalu akan muncul tampilan seperti di bawah ini. DEPOSITOR TUTORIAL A. Masuk ke halaman awal (home) Institutional Repository UPN Veteran Yk Sebagai langkah awal untuk menggunakan Institutional Repository UPN Veteran Yk Kita harus terlebih dahulu masuk

Lebih terperinci

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن:

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن: اسپکتروسکوپی و کوانتومی شیمی مجله 2:6 )1391( 45-51 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) كنگ ي منطقه از Parthenium.L Tanacetum گیاه اسانس در موجود طبیعی شیمیایی ترکیبات بررسی جرمی سنجی طیف

Lebih terperinci

Berikut adalah prosedur / langkah-langkah dalam menjalankan program aplikasi kami :

Berikut adalah prosedur / langkah-langkah dalam menjalankan program aplikasi kami : Berikut adalah prosedur / langkah-langkah dalam menjalankan program aplikasi kami : Halaman Login Tampilan Layar Login Pada saat pertama kali memasuki website tampilan memunculkan form untuk meminta username

Lebih terperinci

HELPDESK (IT) Isi: - New Ticket: - New Ticket - My Open Ticket - My Closed Ticket - Open Tickets - Tickets To Do - Closed Tickets

HELPDESK (IT) Isi: - New Ticket: - New Ticket - My Open Ticket - My Closed Ticket - Open Tickets - Tickets To Do - Closed Tickets HELPDESK (IT) Isi: - New Ticket - My Open Ticket - My Closed Ticket - Open Tickets - Tickets To Do - Closed Tickets - New Ticket: Langkah-langkah: 1. Field dengan tanda bintang (*) merupakan field yang

Lebih terperinci

Gambar 13 Tampilan Layar View Weekly Bonus

Gambar 13 Tampilan Layar View Weekly Bonus L146 Gambar 13 Tampilan Layar View Weekly Bonus Halaman ini menampilkan Bonus Report per-minggu yang dimiliki Member PT. Ratu Nusantara. Tersedia tombol print berupa gambar printer. L147 Gambar 14 Tampilan

Lebih terperinci

PANDUAN PENGGUNAAN VCLASS PERSIAPAN MATERI BAGI PENGGUNA DOSEN

PANDUAN PENGGUNAAN VCLASS PERSIAPAN MATERI BAGI PENGGUNA DOSEN PANDUAN PENGGUNAAN VCLASS PERSIAPAN MATERI BAGI PENGGUNA DOSEN Akses Virtual Class - Buka browser - Ketikkan alamat - http://v-class.gunadarma.ac.id/ maka akan tampil halaman utama seperti terlihat pada

Lebih terperinci

SYARAT BERJUALAN

SYARAT BERJUALAN SYARAT BERJUALAN www.tradenesian.com Perusahaan 1. Isi form tradenesian 2. Lampirkan copy NPWP, TDP, SIUP 3. Memiliki sku product minimal 20 item 4. Copy paten merk dan copy izin pom, sni dll yang berkaitan

Lebih terperinci

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی 2:6 )1391( 59-65 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) بررسی ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در اسانس گیاه Tanacetum parthenium L از منطقه ي كنگ استان خراسان

Lebih terperinci

Prosedur Menjalankan Program

Prosedur Menjalankan Program Prosedur Menjalankan Program Gambar 4. 55 Login Page : Taowi ERP Login page merupakan halaman awal saat memasuki web Taowi ERP dimana halaman ini digunakan oleh user ketika mereka ingin menggunakan sistem.

Lebih terperinci

PANDUAN EXTRANET TRAVELOKA

PANDUAN EXTRANET TRAVELOKA PANDUAN EXTRANET TRAVELOKA 1. Masuk ke website tera.traveloka.com 2. Masukan user Name dan password Extranet 3. Apabila Anda ingin mengubah password atau lupa password, pilih/klik Forgot Password kemudian

Lebih terperinci

Manual Guide - VAN voltras agent network. Respon ketika memasukkan user name atau password yang salah ketika log in. B. Menu Home.

Manual Guide - VAN voltras agent network. Respon ketika memasukkan user name atau password yang salah ketika log in. B. Menu Home. Respon ketika memasukkan user name atau password yang salah ketika log in B. Menu Home Page 4 Tampilan menu fungsi, tampilan tersebut tergantung dari otoritas user 1. Fungsi search Availablity Fungsi search

Lebih terperinci

Contoh Aplikasi : - Halaman Home

Contoh Aplikasi : - Halaman Home Contoh Aplikasi : - Halaman Home Halaman home adalah halaman pertama yang muncul ketika pertama kali muncul ketika website ini diakses. Pada halaman ini ditampilkan Picture Slider. Selain itu terdapat

Lebih terperinci

USER MANUAL GUIDE. Training for Trainer

USER MANUAL GUIDE. Training for Trainer USER MANUAL GUIDE Training for Trainer E-Learning PT. Suzuki Indomobil Sales 2015 E-Learning SIS Page 1 of 24 Table of Contents 1. LOGIN... 3 2. RESET PASSWORD... 3 3. DISCUSSION FORUM... 5 4. E-LEARNING

Lebih terperinci

Halaman Edit Technology (technology.php) jika link edit diklik

Halaman Edit Technology (technology.php) jika link edit diklik 218 Halaman Edit Technology (technology.php) jika link edit diklik Gambar 4.116 Tampilan Layar Halaman EditTechnology Pada halaman ini admin dapat mengubah detail teknologi yang dipilih. Jika tombol Submit

Lebih terperinci

Berikut ini merpakan prosedur penggunaan pada pengunjung yang belum mendaftar : Gambar 1 Halaman Home pada Guest

Berikut ini merpakan prosedur penggunaan pada pengunjung yang belum mendaftar : Gambar 1 Halaman Home pada Guest Prosedur Penggunaan Berikut ini merpakan prosedur penggunaan pada pengunjung yang belum mendaftar : 1. Halaman Home Gambar 1 Halaman Home pada Guest Halaman Home merupakan halaman paling awal yang bisa

Lebih terperinci

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید.

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید. 1 -سازمان را تعریف کنید سازمان مجمعه هدفمندی است که پیر یک نظام است د مرزها حددی است که آن از محیط جدا میسازد در 2 -اناع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید یژگی ه آن را تضیح دهید سازمان به عنان یك سیستم

Lebih terperinci

Pengantar Analytics Portal. Panduan Analytics Portal FAQ. Apa itu Analytics Portal dan bagaimana cara mengaksesnya?

Pengantar Analytics Portal. Panduan Analytics Portal FAQ. Apa itu Analytics Portal dan bagaimana cara mengaksesnya? Analytics Portal Pengantar Analytics Portal Apa itu Analytics Portal dan bagaimana cara mengaksesnya? Panduan Analytics Portal Memahami bagaimana cara menggunakan Analytics Portal FAQ Pertanyaan yang sering

Lebih terperinci

PANDUAN UNTUK May 2017

PANDUAN UNTUK May 2017 PANDUAN UNTUK LINE @COMMERCE May 2017 Add official account LINE Shopping & LINE Business Center @LINESHOPPING & @LINEBIZID DAFTAR ISI Tentang LINE @Commerce Bergabung di @Commerce Unduh Aplikasi LINE@

Lebih terperinci

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 4.1. Implementasi 4.1.1. Spesifikasi Perangkat Keras Processor : Intel Core 2 Duo 2.50 GHz Memory : 2 GB Harddisk: 160 GB Monitor : LCD 15 Printer : Epson LX-300 Keyboard

Lebih terperinci

MANUAL GUIDE. BossNet V1.0

MANUAL GUIDE. BossNet V1.0 MANUAL GUIDE BossNet V1.0 1. Admin 1.1 Partner Fungsi menu admin - partner untuk memanage partner yang akan menggunakan Aplikasi Payment Point ini : Tambah Partner: click button tambah lalu akan muncul

Lebih terperinci

LEARNING MANAGEMENT SYSTEM CIDOS BAHARU (VERSI 2.5) MANUAL UNTUK PENSYARAH (COURSE CREATOR)

LEARNING MANAGEMENT SYSTEM CIDOS BAHARU (VERSI 2.5) MANUAL UNTUK PENSYARAH (COURSE CREATOR) LEARNING MANAGEMENT SYSTEM CIDOS BAHARU (VERSI 2.5) MANUAL UNTUK PENSYARAH (COURSE CREATOR) KAEDAH UNTUK LOG MASUK Taipkan http://portal.cidos.edu.my pada browser Masukkan username dan password menggunakan

Lebih terperinci

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد )

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) فائزه کوثر حانیه علی اکبرزاده 1 امیر احمد امینیان حسین فرهادیان مشهد بلوار فرهنگ فرهنگ شهرداری منطقه 11 farhadianh@mashhad.ir

Lebih terperinci

Gambar Sales Project Invoice View (Advanced Mode) - Sales Project Invoice Create. Gambar Sales Project Invoice Create

Gambar Sales Project Invoice View (Advanced Mode) - Sales Project Invoice Create. Gambar Sales Project Invoice Create 252 Gambar 4.132 Sales Project Invoice View (Advanced Mode) - Sales Project Invoice Create Gambar 4.133 Sales Project Invoice Create 253 - Sales Project Invoice Change Gambar 4.134 Sales Project Invoice

Lebih terperinci

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1.

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1. رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی اسم فروشگاه زنجیره ای اسم شرکت اصلی تعداد شعب )فروشگاهها( محصوالت آدرس تلفن ایمیل وبسایت نحوه ارتباط با فروشگاه

Lebih terperinci

PANDUAN MANUAL JENTERPRISE

PANDUAN MANUAL JENTERPRISE PANDUAN MANUAL JENTERPRISE Untuk memulai pengoperasian Web jenterprise, langkah langkah yang perlu dilakukan adalah melakukan konfigurasi halaman administrator. Halaman administrator bisa di akses di http://namadomainanda/admin/,

Lebih terperinci

CARA MEMBUAT BLOG MENGGUNAKAN WORDPRESS SECARA ONLINE

CARA MEMBUAT BLOG MENGGUNAKAN WORDPRESS SECARA ONLINE CARA MEMBUAT BLOG MENGGUNAKAN WORDPRESS SECARA ONLINE A. Cara Mendaftar di Wordpress 1. Buka http://wordpress.com/ pilih Get Started. 2. Masukkan data email, username, password dan nama blog Anda. Klik

Lebih terperinci

BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN. 4.1 Pemodelan Proses Bisnis bagian Produksi di PT Gramasurya

BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN. 4.1 Pemodelan Proses Bisnis bagian Produksi di PT Gramasurya BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN 4.1 Pemodelan Proses Bisnis bagian Produksi di PT Gramasurya Gambar 4. 1 Proses Bisnis bagian Produksi Proses produksi di PT Gramasurya dimulai dengan menginput data pemesanan

Lebih terperinci

TUTORIAL E-LEARNING POLTEKKES MAKASSAR

TUTORIAL E-LEARNING POLTEKKES MAKASSAR TUTORIAL E-LEARNING POLTEKKES MAKASSAR Untuk Dosen http://elearning.poltekkes-mks.ac.id/ OUTLINE 1. Membuat akun 2. Masuk ke halaman Kuliah 3. Menambahkan materi pada halaman kuliah 4. Membuat kantong

Lebih terperinci

PENDAHULUAN. Cara menggunakan menu

PENDAHULUAN. Cara menggunakan menu DAFTAR ISI PENDAHULUAN...2 A D S...4 Fungsi Program...4 Tombol yang dipergunakan...4 Cara Menjalankan Program...4 1. Melakukan Register Ads...4 2. Merubah Data Ads...7 3. Menghapus Data Ads...7 A D S L

Lebih terperinci

MANUAL BOOK BIMA BUSSINESS INFORMATION BASED ON MOBILE APPLICATION Version 1.0 Juni 2016

MANUAL BOOK BIMA BUSSINESS INFORMATION BASED ON MOBILE APPLICATION Version 1.0 Juni 2016 MANUAL BOOK BIMA BUSSINESS INFORMATION BASED ON MOBILE APPLICATION Version 1.0 Juni 2016 Munjalindra Software Perumahan Cilebut Bumi Pertiwi 1 Jalan Durian Raya Blok J No 1 Cilebut Bogor Jawa Barat Hp.

Lebih terperinci

(BPPK) JAKARTA SELATAN Jl. Camat Gabun II, Lenteng Agung Tlp

(BPPK) JAKARTA SELATAN Jl. Camat Gabun II, Lenteng Agung Tlp BALAI PELATIHAN DAN PENDIDIKAN KEJURUAN (BPPK) JAKARTA SELATAN Jl. Camat Gabun II, Lenteng Agung Tlp. 021-78893561 J A K A R T A Data Baru Perusahaan 1. Buka program MYOB 2. Klik tombol Create new company

Lebih terperinci

Menangani Transaksi Akuntansi dengan Program Aplikasi MYOB ver. 12

Menangani Transaksi Akuntansi dengan Program Aplikasi MYOB ver. 12 Menangani Transaksi Akuntansi dengan Program Aplikasi MYOB ver. 12 1.1. Membuat Data Perusahaan pada MYOB Langkah langkah yang harus dilakukan : 1. Klik tombol start 2. Pilih all program> Myob Accounting

Lebih terperinci

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره...

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره... فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 مؤلفهها و ویژگیه یا سرمایهداری...4 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 سوسیالیسم... 51 تعریف...25 مؤلفهه یا سوسیالیسم... 21 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21

Lebih terperinci

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی 1 الگوی ساخت مسکن در کشور باید با توجه به"نیاز واقعی زندگی مردم" و متناسب با"فرهنگ و روحیات مردم"تهیه شود. از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئوالن وزارت مسکن و شهرسازی 1379/03/25 گفتار آغازین شرکت

Lebih terperinci

User Manual Guide Salesman USER MANUAL GUIDE. Salesman. E-Learning PT. Suzuki Indomobil Sales E-Learning SIS Page 1 of 19

User Manual Guide Salesman USER MANUAL GUIDE. Salesman. E-Learning PT. Suzuki Indomobil Sales E-Learning SIS Page 1 of 19 USER MANUAL GUIDE Salesman E-Learning PT. Suzuki Indomobil Sales 2015 E-Learning SIS Page 1 of 19 Table of Contents 1. LOGIN... 3 2. RESET PASSWORD... 3 3. DISCUSSION FORUM... 5 4. E-LEARNING NEWS... 7

Lebih terperinci

PENDAHULUAN. Selamat menjalankan toko online anda, semoga laris selalu! Tim Penyusun. Surabaya Web Design

PENDAHULUAN. Selamat menjalankan toko online anda, semoga laris selalu! Tim Penyusun. Surabaya Web Design PENDAHULUAN Terima kasih telah mempercayakan pembuatan toko online anda kepada kami. Untuk solusi toko online, Surabaya Web Design (SWD) menggunakan open source script Prestashop yang telah dimodifikasi

Lebih terperinci

Penggunaan Surat Elektronik Resmi di Lingkungan Kementerian Keuangan dan Fitur Pendukung

Penggunaan Surat Elektronik Resmi di Lingkungan Kementerian Keuangan dan Fitur Pendukung Penggunaan Surat Elektronik Resmi di Lingkungan Kementerian Keuangan dan Fitur Pendukung Overview Akses Email Kemenkeu Melalui Webmail Konfigurasi Email Menggunakan Ms. Office Outlook Pada Perangkat Join

Lebih terperinci

Cara Memasukkan Produk di Seller Center

Cara Memasukkan Produk di Seller Center Cara Memasukkan Produk di Seller Center Cara Upload Product Di Seller Center Step 1: Buat Produk 1. Klik Produk 2. Klik Tambahkan Produk Step 1.1: Buat Produk 3. Klik Create a new Product untuk membuat

Lebih terperinci

1.1. Halaman Login Halaman Utama ResellerEnterprise User Management Sender Management...

1.1. Halaman Login Halaman Utama ResellerEnterprise User Management Sender Management... .DAFTAR ISI 1. Pendahuluan... 4 1.1. Halaman Login... 4 1.2. Halaman Utama... 5 1.3. ResellerEnterprise... 6 1.3.1 User Management... 6 1.3.2 Sender Management... 7 2. Messaging... 7 2.1 Quick SMS... 8

Lebih terperinci

LAMPIRAN 1 SKENARIO PENGGUNAAN APLIKASI CORE ERP 2 LAMPIRAN

LAMPIRAN 1 SKENARIO PENGGUNAAN APLIKASI CORE ERP 2 LAMPIRAN LAMPIRAN 1 SKENARIO PENGGUNAAN APLIKASI CORE ERP 2 LAMPIRAN 1. Login Page Gambar diatas merupakan tampilan awal pada saat Anda membuka aplikasi Core ERP 2, dimana user diminta untuk memasukan username

Lebih terperinci

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ تاريخچه و سير تحول مخابرات در كشور ايران (1391 1236 ) سال 1236 نصب اولين خط تلگراف در ايران بين تهران و چمن سلطانيه (اردوگاه تابستاني ناصر الدين شاه در نزديكي زنجان ( سال 1238 اتصال خط تلگراف ايران به

Lebih terperinci

Tutorial Setting Toko Online JagoanStore

Tutorial Setting Toko Online JagoanStore Tutorial Setting Toko Online JagoanStore 1. General Setting a. Setting Template Silakan Anda masuk ke halaman General Setting dari halaman admin. Kemudian di samping kiri terdapat 2 bagian, yang pertama

Lebih terperinci

GioBox ios Application Manual

GioBox ios Application Manual GioBox ios Application Manual Aplikasi Mobile GioBox (ios) Pemasangan Aplikasi Mobile Anda dapat mengunduh aplikasi mobile GioBox dari halaman website GioBox atau halaman pengaturan personal GioBox. Mengkoneksikan

Lebih terperinci

User Guide Flow (Project) Project Management & Resources Delivery System Telkomsigma PRouDS

User Guide Flow (Project) Project Management & Resources Delivery System Telkomsigma PRouDS User Guide Flow (Project) Project Management & Resources Delivery System Telkomsigma PRouDS 18 Januari 2017 User Guide Login - Untuk Login User Internal Sigma Login menggunakan Alamat Email dan Password

Lebih terperinci

BAB IV IMPLEMENTASI DAN PENGUJIAN

BAB IV IMPLEMENTASI DAN PENGUJIAN BAB IV IMPLEMENTASI DAN PENGUJIAN 4.1 Implementasi Setelah dilakukan analisa perancangan secara rinci maka tahap selanjutnya adalah sistem siap di implementasikan. Implementasi merupakan tahap membuat

Lebih terperinci

Welcome to staff.blog.ui.edu. Untuk dapat masuk ke website ini, silahkan login terlebih dahulu

Welcome to staff.blog.ui.edu. Untuk dapat masuk ke website ini, silahkan login terlebih dahulu Welcome to staff.blog.ui.edu Untuk dapat masuk ke website ini, silahkan login terlebih dahulu Login Masukkan username dan password SIAK NG anda Welcome to Wordpress Dashboard View Your Own Site Table List

Lebih terperinci

USER MANUAL PCUCAMEL. Administrator Page. Software Development. Universitas Kristen Petra. Jl. Siwalankerto

USER MANUAL PCUCAMEL. Administrator Page.  Software Development. Universitas Kristen Petra. Jl. Siwalankerto USER MANUAL PCUCAMEL Administrator Page http://admin.pcucamel.petra.ac.id Software Development Universitas Kristen Petra Jl. Siwalankerto 121 131 Surabaya I. Login Page Sebelum dapat mengakses halaman

Lebih terperinci

Prestashop Tutorial - Creating an Online Shop in just 30 minutes. Version 1.6

Prestashop Tutorial - Creating an Online Shop in just 30 minutes. Version 1.6 Prestashop Tutorial - Creating an Online Shop in just 30 minutes Version 1.6 DAFTAR ISI Tahap Persiapan... 3 Memulai pembuatan Toko Online... 4 1.Login... 4 2.Menambah Produk... 5 3.Mengelola Customer...

Lebih terperinci

PANDUAN PEMANFAATAN ELEARNING FAKULTAS TEKNIK UNIVERSITAS NEGERI SURABAYA 2015 Salamun Rohman Nudin

PANDUAN PEMANFAATAN ELEARNING FAKULTAS TEKNIK UNIVERSITAS NEGERI SURABAYA 2015 Salamun Rohman Nudin PANDUAN PEMANFAATAN ELEARNING FAKULTAS TEKNIK UNIVERSITAS NEGERI SURABAYA 2015 Salamun Rohman Nudin A. AKTIVASI PENGGUNA (USER) Pengguna elearning Fakultas Teknik adalah dosen dan mahasiswa yang aktif

Lebih terperinci

Getting Started Tutorial

Getting Started Tutorial Getting Started Tutorial Project Management Application 20 November 2015 www.avelca.com help@avelca.com Table of Contents Prologue... 5 Part 1 : Register... 5 Homepage... 5 Registration Form... 6 Message

Lebih terperinci

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. sistem aplikasi basis data pada CV. Lumbung Rejeki yaitu : Monitor : SVGA 17. : Optical Mouse.

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. sistem aplikasi basis data pada CV. Lumbung Rejeki yaitu : Monitor : SVGA 17. : Optical Mouse. BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 4.1 Implementasi 4.1.1 Spesifikasi Perangkat Keras Spesifikasi perangkat keras yang direkomendasikan untuk menerapkan sistem aplikasi basis data pada CV. Lumbung Rejeki

Lebih terperinci

BUKU PETUNJUK ADMINISTRATOR WEBSITE PKVHI

BUKU PETUNJUK ADMINISTRATOR WEBSITE PKVHI BUKU PETUNJUK ADMINISTRATOR WEBSITE PKVHI www.pkvhi.org Subdit HIV dan IMS Perhimpunan Konselor VCT HIV (PKVHI) Kementerian Kesehatan Republik Indonesia 2014 Table of Contents Login Administrator... 3

Lebih terperinci

BAB 4 HASIL DAN PEMBAHASAN. Router Wireless PROLiNK WNR1004 Mikrotik RouterBoard Mikrotik RouterBoard 450G Kabel UTP dan konektor RJ45

BAB 4 HASIL DAN PEMBAHASAN. Router Wireless PROLiNK WNR1004 Mikrotik RouterBoard Mikrotik RouterBoard 450G Kabel UTP dan konektor RJ45 BAB 4 HASIL DAN PEMBAHASAN 4.1 Spesifikasi System 4.1.1 Perangkat Keras Router Wireless PROLiNK WNR1004 Mikrotik RouterBoard Mikrotik RouterBoard 450G Kabel UTP dan konektor RJ45 4.1.2 Perangkat Lunak

Lebih terperinci

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. yang harus dilakukan user dalam menggunakan sistem Smart-Mall melalui PDA.

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. yang harus dilakukan user dalam menggunakan sistem Smart-Mall melalui PDA. 344 BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 4.1 Implementasi 4.1.1 Pengoperasian Layar PDA Dibawah ini merupakan penjelasan mengenai tata cara langkah-langkah yang harus dilakukan user dalam menggunakan sistem

Lebih terperinci

Tampilan Window Login

Tampilan Window Login 1. Form Login Tampilan Window Login Ketika sistem pertama kali dijalankan, form Login merupakan user interface pertama yang muncul. Pada user interface ini, user harus mengisi username dan password setelah

Lebih terperinci

Trouble Ticket Management Manual PT. Intercontinental Network Communucation

Trouble Ticket Management Manual PT. Intercontinental Network Communucation Trouble Ticket Management Manual PT. Intercontinental Network Communucation Aplikasi Trouble Ticket Management dibuat dengan maksud untuk memberikan instruksi atau informasi kepada user yang ada diperusahaan

Lebih terperinci