امکانات افزوده شده سال مالی جدید

Ukuran: px
Mulai penontonan dengan halaman:

Download "امکانات افزوده شده سال مالی جدید"

Transkripsi

1

2 شرکت نرم افزار حسابداری محک مفتخر است که در این نسخه امکاناتی جدید را به کاربر ارائه داده و همچنین تعدادی از خطاهای موجود در این نسخه را برای استفاده بهتر کاربر از نرم افزار رفع نموده است. امکانات افزوده شده سال مالی جدید قبل از بستن سال مالی باید نرم افزار به آخرین نسخه بروز رسانی شده باشد. در این نسخه بستن سال مالی به کامل ترین و ساده ترین شکل انجام می شود. مراحل بستن سال مالی: لیست سال های مالی در این بخش مشاهده می شود. در این مرحله چک لیستی را مشاهده می کنید که تمام آیتم های این چک لیست باید قبل از بسته شدن سال مالی به صورت دقیق چک شود تا سال مالی جدید را با اطمینان از درست بودن اطالعات شروع کنید. همچنین می توانید چک لیست را برای خودتان چاپ کنید.

3 در زمان نام گذاری سال مالی جدید سعی کنید از کلمات فارسی و عالئم استفاده نکنید. مشخصات سال مالی جدید را به دو روش می توان وارد کرد. در حالت اول همه اطالعات این بک آپ بسته می شود و تاریخ شروع سال مالی را می توانید تعیین کنید. در حالت دوم همه اطالعات تا تاریخ وارده شده بسته می شود و تاریخ شروع سال مالی را می توانید تعیین کنید. در بخش "تنظیمات انتقال مانده حساب ها" در صورتی که هر کدام از موارد را از حالت انتخاب خارج کرده باشد عنوان ها به سال جدید منتقل شده ولی مانده آن ها منتقل نمی شود.

4 در این قسمت بررسی داده ها انجام می شود تا مغایرتی وجود نداشته باشد. در صورت وجود مغایرت به کاربر هشدار داده می شود. اعالن های زرد رنگ که در تصویر مشاهده می کنید هشدار دهنده هستند و اعالن های قرمز بازدارنده برای رفتن به مرحله بعد باید موارد بازدارنده رفع شوند. با انتخاب دکمه رفع مشکل می توانید آنها را رفع کنید در این بخش وضعیت حساب های موقت مشخص می شود که باید آنها را به یک حساب دائم انتقال داد.

5 وضعیت حساب های دائم در این گام مشخص می شود با انتخاب هر حساب مشخص می شود که آن حساب به سال مالی آینده منتقل شود و یا اینکه انتقال پیدا نکند. در این گام در صورتی که در ابتدای برنامه در بخش "انتقال مانده حساب" یکی از حساب ها را از حالت انتخاب خارج کرده باشید و یا اینکه در این مرحله تغییری ایجاد کرده باشید باید تعیین وضعیت مانده حساب را در این گام مشخص کنید.

6 فعال سازی نرم افزار حسابداری محک پس از آنکه کاربر نرم افزار حسابداری را نصب و یا نسخه نرم افزار خود را بروزرسانی کرد باید فعال سازی نرم افزار را انجام دهد. از سه طریق کاربر می تواند فعال سازی را انجام دهد. فعال سازی از طریق وارد کردن کد قفل دیجیتال این روش در صورتی استفاده می شود که سیستم شما تک کاربره می باشد و یا اینکه سرور یک شبکه باشید و سیستم های دیگر از قفل شما به صورت شبکه استفاده می کنند. برای رفتن به مرحله بعد دکمه "مرحله بعد" را انتخاب می کنید. ابتدا قفل دیجیتال داخل بسته نرم افزاری که خریداری کردید را برداشته و کد قفل دیجیتال 25 رقمی که بر روی کارت درج شده است را در این بخش وارد کنید.

7 بعد از وارد کردن کد فعال سازی به مرحله بعد بروید. اعتبار سنجی قفل انجام و فعال سازی به صورت اتومات با موفقیت به پایان می رسد. نکته: ممکن است در زمان فعال سازی قفل دیجیتال با خطای زیر مواجه شوید.

8 کنید. در زمان برخوردن با این پیغام می توانید: چندین بار دکمه تالش مجدد را انتخاب تا ارتباط با اینترنت برقرار شود و یا اینکه ارتباط با اینترنت را چک کنید مانند: کابل LAN و یا وایرلس. همچنین می توانید برای برقراری ارتباط "تنظیمات پروکسی" را در پنجره زیر چک در صورتی که موفق به برقراری ارتباط نشدید می توانید با انتخاب دکمه "فعال سازی آفالین" به صورت آفالین فعال سازی قفل دیجیتال را انجام دهید. در روش آفالین باید فایل فعال سازی را دریافت تا بتوانید به صورت آفالین فعال سازی را انجام دهید. در این مرحله به سه طریق می توانیدفایل فعال سازی را دریافت کنید: روش اول: کد دریافت فایل فعال سازی که کدی سی رقمی می باشد را باید به نمایندگی دهید و فایل فعال سازی را دریافت کنید. روش دوم: در این روش می توانید با استفاده از سیستمی دیگری )که به اینترنت متصل است( به سایت محک رفته ) به قسمت زبانه "پشتیبانی" رفته و گزینه "دریافت فایل فعال سازی قفل دیجیتال و دریافت فایل فعال سازی" را انتخاب کنید. کد سی رقمی را وارد و دکمه دریافت فایل را انتخاب کنید. در ادامه فایل فعال سازی را دانلود کنید. در ادامه فایل را بر روی سیستمی که می خواهید فعال سازی قفل دیجیتال را بر روی آن انجام دهید اجرا کنید.

9 روش سوم: دریافت مستقیم لینک دانلود فایل با استفاده از اسکن کیو آرکد موجود در صفحه به وسیله موبایل. نکته: با استفاده از لینک مستقیم دریافت فایل به صورت مستقیم به قسمت وارد کردن کد سی رقمی و دریافت فایل فعال سازی انتقال پیدا می کنید. بعد از دریافت فایل و ذخیره آن بر روی سیستم به مرحله بعد بروید. در مرحله بعد آدرس مکانی که فایل فعال سازی را در آنجا ذخیره کردید را انتخاب کنید. با انتخاب دکمه "مرحله بعد" فعال سازی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

10 فعال سازی با استفاده از قفل سخت افزاری این روش در صورتی استفاده می شود که سیستم شما تک کاربره می باشد و یا اینکه سرور یک شبکه باشید و سیستم های دیگر از قفل شما به صورت شبکه استفاده می کنند. در صورتی که از این روش استفاده می کنید ابتدا از اتصال قفل سخت افزاری به کامپیوتر خود مطمن شوید. بعد از انتخاب گزینه "فعال سازی با استفاده از قفل سخت افزاری" دکمه "مرحله بعد" را برای ادامه کار انتخاب کنید. شود. در این روش احتیاج به انجام هیچ کاری نمی باشد قفل متصل به سیستم اعتبار سنجی شده و فعال سازی به صورت اتوماتیک انجام می

11 نکته: ممکن است در زمان فعال سازی قفل سخت افزاری با خطای زیر مواجه شوید. در زمان برخوردن با این پیغام می توانید: چندین بار دکمه تالش مجدد را انتخاب تا ارتباط برقرار شود و یا اینکه ارتباط با اینترنت را چک کنید. همچنین می توانید برای برقراری ارتباط "تنظیمات پروکسی" را همانطور که در شکل زیر می بینید چک کنید.

12 در صورتی که موفق به برقراری ارتباط نشدید می توانید با انتخاب دکمه "فعال سازی آفالین" به صورت آفالین فعال سازی قفل سخت افزاری را انجام دهید. دکمه "فعال سازی به صورت آفالین" را انتخاب تا به مرحله بعد بروید. در ادامه کد ثبت نرم افزار را که کدی سی رقمی می باشد را به سامانه پیامک کنید. کد فعال سازی و اطالعات نسخه ای را که دریافت کردید را در مکان مورد نظر خود وارد کنید. نکته: می توانید با استفاده از نرم افزار QR کد خوان کد را اسکن و پیامک کنید و کد فعال سازی را دریافت کنید. اعتبار سنجی انجام و فعال سازی با موفقیت انجام می شود.

13 فعال سازی از طریق شبکه این روش در صورتی که سیستم شما سیستم سرور نباشد استفاده می شود. همانطور که در شکل مشاهده می کنید باید در بخش آدرس Ip آدرس سروری که نرم افزار سرویس قفل بر روی آن نصب است را وارد کنید.

14 در مرحله آخر بروز رسانی به صورت اتوماتیک و با موفقیت انجام می شود. راه اندازی سرویس قفل برروی شبکه برای راه اندازی سرویس قفل شبکه باید فایل NetworkServerConsole.exe را اجرا کرد.

15 همانطور که در شکل باال مشاهده می کنید سرویس در حالت start می باشد با انتخاب دکمه server" "stop می توانید سرویس شبکه را stop کنید با stop کردن این سرویس کالینت های شبکه دیگر امکان استفاده از نرم افزار را ندارند. نکته: در حالت استفاده از قفل شبکه ممکن است کاربران نرم افزار با خطاهایی رو به رو شوند. در همان ابتدا کاربر امکان برقراری ارتباط با سرور را ندارد. مواردی که ممکن است در برقراری ارتباط با سرور قفل وجود داشته باشد: سرویس قفل نرم افزاری بر روی سرور اجرا نشده باشد. )در پیش تر نحوه راه اندازی سرویس توضیح داده شد(. Ip وارد شده در روش "فعال سازی از طریق شبکه" با Ip سرویس تناقض داشته باشد. اطمینان از برقراری ارتباط با شبکه بالک بودن سیستم توسط فایروال های موجود در سمت کالینت و یا سرور کاربر در حین کار با نرم افزار ارتباطش با سرور قطع می شود.

16 در این وضعیت ابتدا از در حال اجرا بودن سرور قفل و ارتباط با آن از طریق شبکه مطمن شوید. همانطور که مشاهده می کنید در این حالت کالینت 5 دقیقه زمان دارد تا هر کاری دارد را انجام دهد. بعد از 5 دقیقه نرم افزار بصورت اتومات بسته می شود. نکته: اگر ثبت اطالعات خریدار نرم افزار به درستی ثبت نشده باشد خطای زیر را مشاهده می کنید. برای رفع این خطا به آدرسی که در این فرم مشخص شده است می روید و اطالعات شخصی خود را به صورت کامل وارد می کنید. غیر فعال سازی از طریق قفل دیجیتال برای غیر فعال سازی از طریق قفل سخت افزاری از زبانه "راهنما" گزینه "مشخصات قفل" و غیرفعال سازی به صورت اتومات انجام می شود. در صورتی که نتوانستید به صورت آنالین غیر فعال سازی را انجام دهید با استفاده از روش زیر می توانید غیر فعال سازی را انجام دهید برای غیر فعال سازی از طریق قفل سخت افزاری از زبانه "راهنما" گزینه "مشخصات قفل" و غیرفعال سازی را انتخاب کنید.

17 در این روش باید کدی که مشاهده می کنید را به شماره پیامک کنید در صورتی که پیامک تایید را می خواهید گزینه "پیامک تایید عملیات را دریافت کردم" را انتخاب کنید. راه دیگری که در این روش وجود دارد اسکن کیوآر کد با گوشی تلفن و ارسال آن با پیامک به شماره برای غیر فعال سازی. از طریق شبکه: صورت اتومات انجام می شود. برای غیرفعال سازی از طریق قفل شبکه از زبانه "راهنما" گزینه "مشخصات قفل" و غیرفعال سازی به ارتقا ارتقا نرم افزار برای دو روش از طریق قفل دیجیتال از زبانه "راهنما" گزینه "مشخصات قفل" را انتخاب و گزینه ارتقا را انتخاب کنید در این روش ارتقا به صورت اتومات انجام می شود. در صورتی که در زمان ارتقا برقراری ارتباط با اینترنت به مشکل خورد می توانید به صورت آفالین ارتقا را انجام دهید.

18 در این روش سه راه برای ارتقا قفل دیجیتال وجود دارد: تحویل کد سی رقمی به نمایندگی و دریافت فایل فعال سازی ثبت کد سی رقمی در لینک "دریافت فایل فعال سازی" و دانلود فایل فعال سازی استفاده از کیوآر کد و انتقال مستقیم به محل دانلود فایل فعال سازی از طریق قفل سخت افزاری در صورتی که قصد ارتقای قفل خود را دارید باید قفل سخت افزاری خود را به نمایندگی برده تا ارتقا بر روی آن انجام شود. پیغام های خطای معمول در صورتی که از قفل دیجیتال به صورت آفالین استفاده می کنید به صورت دوره ای نرم افزار غیر فعال می شودو به خطای زیر برخورد می کنید.

19 در صورت مواجه شدن با این خطا کد سی رقمی را به سامانه ارسال و کدی که دریافت می کنید را در محل "کد دریافتی" وارد کنید. همچنین می توانید با استفاده از نرم افزار کیوآر کد موبایل کد مورد نظر را اسکن و پیامک کنید. سیستم مرکز خدمات محک با استفاده از این سیستم امکاناتی به کاربران ارائه داده می شود. که می تواند بسیار برای کسب و کارشان مفید باشد. و با استفاده از آن امکانات کسب و کار خودشان را ارتقا دهند. برای استفاده از این سیستم باید به اینترنت متصل باشید. این سیستم شامل پنج بخش: صفحه اصلی پروفایل پشتیبانی تحلیل گر و مرکز دانلود می باشد. پروفایل: در این بخش لیست محصوالت خریداری شده توسط مشتری مشاهده می شود همچنین می توان ارتقای بسته های خریداری شده اصالح کارت گارانتی نمایش سریال قفل و غیر فعال سازی و جلسات رفع اشکال را انجام داد.

20 پشتیبانی: با استفاده از این امکان می توان از پشتیبانی تیکتی بهره مند شد و با پشتیبان چت و مشکل خود را رفع کنید. همچنین با استفاده از این امکان می توانید فایل های مورد نظر خود را ارسال و دریافت کنید. تحلیل گر: با استفاده از امکان تحلیل گر می توانید گزارشی کامل از کسب و کارتان دریافت و آینده کسب و کارتان را پیش بینی کنید.

21 همانطور که در شکل باال مشاهده می شود می توانید لیست گزارشات تحلیلی را در سمت راست ببینید. همچنین در همین مرحله می توانید اقدام به خرید تحلیل گر کنید. برای دریافت گزارش تحلیلی باید نام شرکت و بازه زمانی که می خواهید در آن بازه گزارش تهیه کنید را انتخاب کنید. نام گزارش تحلیلی و همچنین شیوه رمزگذاری را می توان در این گام مشخص کرد. با استفاده از این امکان می توانید گزارش خود را رمزگذاری کنید تا هر شخصی توانایی مشاهده آن را نداشته باشد.

22 در انتها می توانید گزارشی کامل تهیه کنید. همانطور که در شکل مشاهده می کنید گزارش تحلیلی در سه دسته )اشخاص موجودی کاال سایر گزارشات( تهیه می شود.

23 هر بخش خود شامل چندین گزارش تفکیک شده می باشد. مانند اشخاص که شامل: سودآورترین مشتریان کم سود ترین مشتریان بیشترین فروش به شخص و غیره می باشد. گزارشات تهیه شده در لیست گزارشات شما قرار می گیرد و شما می توانید هر زمانی که احتیاج دارید از آنها استفاده کنید. نکته: برای هر بار تهیه گزارش تحلیلی جدید باید هزینه ای جدا پرداخت شود. مرکز دانلود: این بخش مانند مرکز دانلود موجود در سایت می باشد و کاربران می توانند نرم افزارها و ابزارهای مورد نیاز خود را از این بخش دانلود کنند. مانند فایل های آموزشی نحوه بستن سال مالی دریافت اپلیکیشن کیف پول و بسیاری از وارد دیگر. تغییرات صفحه اصلی در این نسخه در صفحه اصلی نرم افزار تغییراتی حاصل شده است که شامل آیکن معرفی مشتری و اعتبار تمدید پشتیبانی می باشد.

24 آیکن معرفی مشتری: با استفاده از این امکان می توانید افرادی که به نرم افزار حسابداری محک احتیاج دارند و یا اینکه فکر می کنید نرم افزار محک برای کسب و کار آنها مفید می باشد را معرفی کنید و از محک هدیه بگیرید. برای این عمل کافیست بر روی گزینه معرفی مشتری کلیک کرده و با ورود به مرکز خدمات مشتری مورد نظر را معرفی کنید. در ادامه با انتخاب دکمه "کلیک کنید مشتری معرفی کنید" که در انتهای سمت چپ نرم افزار مشاهده می کنید می توانید مشتریان مورد نظر خود را معرفی کنید.

25 اعتبار تمدید پشتیبانی: در صورتی که می خواهید اعتبار پشیتبانی خود را تمدید کنید دکمه "درخواست پشتیبانی" که در باالی نرم افزار مشخص شده را انتخاب و اعتبار پشتیبانی خود را تمدید می کنید. در صورتی که اعتبار شما رو به اتمام باشد در صفحه اصلی نرم افزار به شما پیغام تمدید اعتبار داده می شود برای تمدید پشتیبانی می توانید در همان مرحله با انتخاب هشدار تمدید پشتیبانی اعتبار خود را تمدید کنید.

26 تغییر شماره کالینت از فایل ini به session id بانک اطالعاتی در سیستم شبکه ارائه نسخه جدید افزونه چاپ و تولید بارکد محک در این نسخه راحتی کاربر مد نظر قرار داده شده و چاپ و تولید بارکد بجای چند مرحله در یک مرحله و به آسانی انجام می شود. بروز رسانی اینترنتی

27 با استفاده از این امکان می توان نسخه موجود را آپدیت کرد این عمل را می توان از داخل نرم افزارمحک از زبانه ی راهنما گزینه بروز رسانی InternetUpdate.exe چک کرد. اینترنتی و یا به صورت مستقیم با استفاده از با استفاده از این ابزار می توان تمام نسخه های حسابداری نصب شده بر روی سیستم را بروزرسانی کرد. بروزرسانی با استفاده از InternetUpdate.exe در صورتی که می خواهید نرم افزار محک را با این روش بروز رسانی کنید حتما باید نرم افزار محک بسته باشد. در صورتی که از InternetUpdate.exe استفاده می کنید لیست نسخه هایی که برای آنها آپدیت وجود دارد مشاهده می شود. در این گام نسخه ی مورد نظر برای آپدیت انتخاب می شود. در گام بعد تایید بروزرسانی از سمت کاربر انجام می شود.

28 دانلود و بروزرسانی به صورت اتوماتیک در این مرحله انجام می شود.

29 در صورتی که بخواهید از داخل نرم افزار عملیات بروزرسانی را انجام دهید دیگرامکان انتخاب نسخه نرم افزار وجود ندارد. و فقط همان نسخه بروز می شود. کرد. نکته: اگر می خواهید از داخل InternetUpdate.exe بروزرسانی را انجام دهید ولی محل نصب نرم افزار مشخص نباشد و یا جا به جا شده باشد پیغام زیر مشاهده می شود و باید نوع نرم افزار ورژن نرم افزار شماره بسته و مسیر نصب نرم افزار را انتخاب تغییرات در گزارشات فصلی خرید و فروش

30 اعمال فیلتر تاریخ در جدول گزارشات فصلی خرید و فروش خطاهای رفع شده و رفع بیش از 40 مورد از موارد اعالمی نمایندگان و مشتریان عزیز. مشاهده تمام ماندها مانند: مانده فاکتور مانده قبل از فاکتور و مانده نهایی در تنظیمات چاپ فاکتور فروش. رفع مشکل عدم نمایش جمع ستون مقدار در پیش نمایش فاکتور فروش در حالت یک واحدی رفع مشکل بروز خطا در حالت تنظیمات پیش نمایش جزئیات در پیش نمایش فاکتور فروش غیرفعال سازی لیست قیمت ها در فاکتور فروش عدم ویرایش تعیین قیمت در کاالها تکراری نشدن حکم کارگزینی در فیش حقوقی حذف نشدن فیلتر "بابت" در فرم عملیات پرداخت غیر فعال بودن فیلد مبلغ در بخش کرایه حمل فرم فاکتور فروش در زمان انتخاب شخص رفع مشکل از بین رفتن سطوح قیمتی زمانی که کد کاال یا گروه کاال را در هنگام تعریف کاال تغییر دهیم هنگ نکردن سیستم در زمان انتخاب دسته در فرم کاالها 11. رفع مشکل استفاده از آیتم دسته بندی در فرم گزارش خرید و فروش در برخی از نسخه ها 12. درست عمل کردن فیلد دسته بندی در فرم گردش اشخاص موجودی ریالی و موجودی کاال 13. رفع مشکل مغایرت گردش تفصیلی و خالصه شخص در صورت داشتن مالیات در فاکتور 14. رفع امکان ویرایش حواله های اتومات از طریق تغییر شماره ی عطف حواله های دستی در نرم افزار 15. محاسبه درصد کرایه حمل در فاکتور فروش 16. رفع مشکل تنظیمات پرینتر 17. رفع خطایی که در زمان انتخاب شخص شخص فاکتور بازیابی شده رخ می دهد 18. امکان ذخیره فاکتور بازیابی شده بعد از ویرایش کاال 19. امکان تغییر تاریخ در سند پرداخت با استفاده از دکمه Up 20. اضافه نشدن شماره پرداخت در زمان ثبت سند پرداخت در فرم فاکتور خرید 21. غیر فعال بودن گزینه "ذخیره و جدید" در زمان خرید در سند پرداخت 22. رفع خطای در نظر گرفته نشدن سند اختتامیه در ترازنامه سال غیر جاری

31 23. رفع مشکل ثبت یک حواله در زمانیکه دو کاربر شبکه در حال ثبت فروش و دیگری ثبت حواله دستی است. 24. انتقال مبلغ خالص پرداختی به صورت رند شده به فایل دیسکت بانک. 25. رفع خطای تبدیل پیش فاکتور در سفارشگیر همراه 26. ثبت سند جدید بعد از تغییر درصد ویزیتوری در فرم برگشت از فروش 27. رفع مشکل چینی شدن زبان در قسمت مشخصات مالک قفل 28. رفع مشکل مسکوک قبلی و فعلی در فیش حقوقی 29. پیش نمایش درست لیست تولید آنالیز ثابت 30. رفع مشکل چاپ گزارش تولید در فرم آنالیز ثابت 31. در صورت اختصاصی کردن صندوق بعد از انتخاب فیلتر "از تاریخ تا تاریخ" فقط صندوق اختصاصی نمایش داده می شود. 32. نمایش صحیح پیش نمایش در لیست قیمت ها 33. پیش نمایش صحیح لیست در فرم لیست اشخاص 34. نمایش کد ملی خریدار در قالب دارایی 35. رفع مشکل چند ویزیتوره شدن بعد از تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش در فرم تنظیمات 36. انتقال صحیح انبار در زمان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش 37. رفع مشکل حذف کاال از لیست سفارشات 38. در نسخه های قبلی اگر برای کرایه حمل شخص انتخاب نمی شد ولی در فیلد کرایه حمل مبلغ وارد میشد سند حسابداری برای کرایه حمل به یک کد حساب نامعلوم ثبت میشد. که این نقص در نسخه فعلی ررفع شده است. 39. رفع مشکل عدم تغییر قیمت های تمام شده کاالی تولیدی در تولید ثابت وقتی که خرید های قبلی ویرایش می شوند. 40. در نسخه قبلی اگر دو کالینت یک شبکه همزمان دو حواله یا رسید متفاوت را ویرایش می کردند و هر دو یک سطر همسان را در حواله و رسیدها ویرایش می کردند. اطالعات نمایشی به هر دو کاربر یکسان بود که در نسخه فعلی رفع شده است. 41. رفع خطا در حالتی که برای شخص درصد ویزیتوری تعیین کنیم و عوارض مالیات را فعال کنیم اگر یک پیش فاکتور بزنیم و ویزیتور آن را همان شخص انتخاب کنیم سپس پیش فاکتور را به فاکتور فروش تبدبل کنیم درصد ویزیتوری را از مبلغ بعد از مالیات محاسبه می کند. 42. رفع خطای نمایش شماره عطف سند حسابداری به جای کد سند حسابداری نو آوری در عین سادگی تیم تولید شرکت مشاور نرم افزار محک

Seller Center Guide Bamilo.com

Seller Center Guide Bamilo.com ایده تجارت نوین روماک راهنمای "مرکز فروش" Seller Center Guide Bamilo.com 2015 1 فهرست مطالب ورود به سیستم مرکز فروش-------------------------------------- 3 صفحه اصلی-------------------------------------------------

Lebih terperinci

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹ راهنمای استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger 7.0 تهیه شده توسط واحد قزوینیان محمد شفیعی راهنمای استفاده از نرم افزار فهرست مطالب ۱... Yahoo! Messenger 7.0 مقدمه...۳ آشنایی اولیه...۳ ورود به سیستم...۳

Lebih terperinci

شركت پارس آذرخش نگارش :

شركت پارس آذرخش نگارش : شركت پارس آذرخش یکپارچه سیستم کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش راهنمای آموزشی: جستجوی تمام متن نگارش : سیستم یکپارچه کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش جستجوی تمام متن -1 دسترسی به بخش جستجوی تمام متن

Lebih terperinci

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت بسمه تعالي راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) متقاضي محترم سلام عليكم جزوه پیش رو به منظور آشناي ی متقاضیان تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) با نحوه ثبت نام اینترنتی تقاضاي تا

Lebih terperinci

آموزش فتوشاپ زمستان 2931

آموزش فتوشاپ زمستان 2931 آموزش فتوشاپ اعضای گروه: اسماعیل اسالمی محمد پورنظری فرشته اسالم دوست استاد مربوطه: دکتر مسعود بیژنی زمستان 2931 فهرست مطالب... صفحه عنوان...... ساختمان جعبه ابزار............1 ابزارهای انتخاب... Selection

Lebih terperinci

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز به نام خدا مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان نویسنده: امیر درجه پائیز 0931 1 فهرست: 1 2 فصل مقدماتی بریکپارچه سازی سازمانی و مدیریت فرایند های کسب و کار )BPM( سیستم مدیریت فرایندهای

Lebih terperinci

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت دری/ Dari شبانه به توالت یا مستراح رفتن واقعیاتی درباره شب ادراری - شبانه بیدار شدن برای رفتن به توالت واقعیاتی درباره شب ادراری شب ادراری چیست علت های شب ادراری توصیه ها و مالحظات مفید تشخیص و شناسایی

Lebih terperinci

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 منظور از IT چیست مخفف کلمه Information Technology معنای به و IT فناوری اوری فن یا تکنولوژی و باشد می اطالعات مدیریت ذخیره

Lebih terperinci

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد برای کودکان ۷ تا ۱٥ ساله دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت سیستم تعلیم تربیه ی سویدن دوره ی لیسه جوانان ۱۶ تا ۲۰ ساله اختیاری

Lebih terperinci

Carrier Grade Ethernet

Carrier Grade Ethernet Carrier Grade Ethernet گردآورنده: واحد فنی شرکت سامانه سبز رایان فهرست Carrier Grade Ethernet چیست 3... مقایسه Carrier Ethernet با اترنت بر پایه...3 LAN پنج خصوصیت 4... Carrier Ethernet دیدگاه تحلیلگران...8

Lebih terperinci

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود.

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود. شکر نوع 1 و نوع 2 تحت درمان با انسولین شکر چیست شکر یا مرض قند یک بیماری است که بدن توانایی کنترول شکر خون را از دست می دهد. دالیل بسیار زیادی وجود دارند که فرد به شکر مبتال می شود و یک بیماری است که هر

Lebih terperinci

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA)

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA) بسمه تعالی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره 3 جلسهشماره 230 مورخ 1394/12/9 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 230 مورخ 1394/12/9 به منظور اجرایی شدن ماده 2 الحاقیه موافقتنامه پروانه

Lebih terperinci

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه کار با سیستم عامل نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای رشتۀ شبکه و نرمافزار رایانه گروه برق و رایانه شاخۀ فنی و حرفهای پايۀ دهم دوره دوم متوسطه 1395 1 وزارت آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي

Lebih terperinci

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات اسکان مجدد پناهندگان با حمایت مالی خصوصی ر کانادا ی د گزارش معلومات مند هستید و درخواستی شما توسط مقامات کانادایی تحت شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه بررسی ابتدایی قرار گرفته است. اکنون شاید که شما عالقمند

Lebih terperinci

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی اسکان مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی مند هستید درخواستی شما برای بررسی ابتدایی نزد مقامات شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه کانادایی رسیده است. اکنون شاید که شما عالقمند دانستن

Lebih terperinci

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500 شرکت ماشینهای اداری ایران )سهامی خاص( گروه مادیران از سال 1343 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با حدود نیم قرن تجربه مفید و مستمر در زمینه عرضه بهترین ماشینهای اداری و انفورماتیک در کشور نماینده رسمی و

Lebih terperinci

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری عنوان مقاله: توسعه مدیریت فناوری با استفاده گسترده تر از فیبرنوری در سطح کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی

Lebih terperinci

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi 1 فصل چهارم: مدل رگرسیون متغیره چند Maryam Farhadi 2 نحوه تفسیر ضرایب رگرسیون خطی در مدلهای مختلف Maryam Farhadi 3 4 ویژگیهای تخمین زننده حداقل مربعات معمولی OLS تخمین زننده OLS را اصطالحا بهترین تخمین

Lebih terperinci

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید!

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! - 1 - مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! لطفا به نکات مهم فوق توجه کنید: 1. با ما در پروسس پناهجویی همکاری کنید! همیشه حقیقت را بگوئید! شما وظیفه دارید و باید عالئق

Lebih terperinci

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : :

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : : )ویندوز 7 و لینوکس دبیان( شاخه کاردانش زمینه خدمات گروه تحصیلی رایانه زیر گروه رایانه نام رشته مهارتی طراحی و توسعه تولید محتوای تصویرسازی با رایانه برنامه نویسی طراحی صفحات وب تولید چندرسانه ای تصویرسازی

Lebih terperinci

01 P ERSIS CH/F ARSI

01 P ERSIS CH/F ARSI دگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یاد 01 PERSISCH/FARSI زی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن با ندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن

Lebih terperinci

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید :

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : 1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : حسابداری مدیریت شامل طراحی و استفاده از حسابداری در داخل سازمان است. حسابداری مدیریت را نمی توان مجموعه ای از قواعد ثابت به حساب آورد.بلکه روشهای

Lebih terperinci

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام جار یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام پیاده سازیاستراتژیدرعمل سرشناسه: پدیدآور: نام و عنوان ویراست وضعیت نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: موضوع: کنگره: بندی رده ۱۳۵۷ مجتبی لشکربلوکی راهنمایگامبهگامپیادهسازیاستراتژی

Lebih terperinci

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام استفاده از فضاهاي نام در XML در دو فصل گذشته چگونگي تعريف الگو مجموعهاي از عناصر و ويژگيهاي تشكيل دهنده اسناد XML را ياد گرفتيد. حالا فرض كنيد كه ميخواهيد اسناد خود را با اسناد شخص ديگري تركيب نماييد.

Lebih terperinci

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا موضوع : ایمنی عمومی الکتریکی و تجهیزات پزشکی فروردین 59 1 2 گروه هدف رشته شغلی تجهیزات پزشکی اهداف آموزشی کاهش وقوع حوادث از طریق آموزش و آشنایی با اصطالحات برق و. برق گرفتگی ایمنی بیمارستان ها یکی از

Lebih terperinci

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت نقل مکان متقاضیان برای حفاظت ب یںى ن الملیل DARI ن ش رسیه معلوما ت ىى برای یونان عکس: آندره بون ت ىى SUPPORT IS OUR MISSION اگر به حفاظت ب یںى ن الملیل نیاز داشته و واجد ش رسایط ش رسکت در برنامه نقل مکان

Lebih terperinci

گزارش روزانه سی و یکم خرداد

گزارش روزانه سی و یکم خرداد به نام خدا گزارش روزانه سی و یکم خرداد ماه 1395 تهیه کننده: واحد تحقیق و مطالعات کارگزاری اردیبهشت ایرانیان 31 خرداد ماه 1395 1 فهرست: نمای کلی بازار... 3 3 روند تغییرات روزانه شاخص... کدال امروز... 3

Lebih terperinci

مدیریت استراتژیک بازار

مدیریت استراتژیک بازار .Aaker, David A کر دیوید آ سرشناسه پدیدآور نام و عنوان نشر مشخصات ظاهری مشخصات شابک اصلی عنوان موضوع کنگره ردهبندی دیویی ردهبندی ملی کتابشناسی شماره مترجمان کر آ دیوید مولف بازار/ استراتژیک مدیریت هاشمی.

Lebih terperinci

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم نگاهی به تفاهمنامههای همکاری مشترک آرزو دارم در حضور رهبرم قرآن بخوانم طور- آیه 48 بچهها

Lebih terperinci

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی 2:6 )1391( 59-65 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) بررسی ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در اسانس گیاه Tanacetum parthenium L از منطقه ي كنگ استان خراسان

Lebih terperinci

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن:

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن: اسپکتروسکوپی و کوانتومی شیمی مجله 2:6 )1391( 45-51 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) كنگ ي منطقه از Parthenium.L Tanacetum گیاه اسانس در موجود طبیعی شیمیایی ترکیبات بررسی جرمی سنجی طیف

Lebih terperinci

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393 اعیاد مبارک شعبانیه را به عموم همکاران گرامی تبریک میگوییم. ارگان رسمی بانک گردشگری - شماره 21- فروردین و اردیبهشت ماه 1394 در جریان مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری صورت گرفت: گزارش مدیرعامل از عملکرد

Lebih terperinci

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ تاريخچه و سير تحول مخابرات در كشور ايران (1391 1236 ) سال 1236 نصب اولين خط تلگراف در ايران بين تهران و چمن سلطانيه (اردوگاه تابستاني ناصر الدين شاه در نزديكي زنجان ( سال 1238 اتصال خط تلگراف ايران به

Lebih terperinci

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا در یک نگاه 4 7 8 سیکا راه کارهایی برای عایق بندی به مدت بیش از 100 سال ارائه کرده است. اولین محصول ما Sika-1 همچنان در بازار عرضه میشود. سیکا

Lebih terperinci

به نام خداوند بخشنده و مهربان

به نام خداوند بخشنده و مهربان به نام خداوند بخشنده و مهربان پديدآور: نام و عنوان نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: نویسی: فهرست وضعیت يادداشت: موضوع: افزوده: شناسه کنگره: بندی رده دیویی: بندی رده ملی: کتابشناسی شماره / هنازور شهای چال

Lebih terperinci

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی 1 الگوی ساخت مسکن در کشور باید با توجه به"نیاز واقعی زندگی مردم" و متناسب با"فرهنگ و روحیات مردم"تهیه شود. از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئوالن وزارت مسکن و شهرسازی 1379/03/25 گفتار آغازین شرکت

Lebih terperinci

»کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند« جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95

»کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند« جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95 »کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند«جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95 سر فصل مطالب معماری فرایند مفاهیم و متدولوژی معماری فرایند مفاهیم BPR و BPM ابزارهای مدل سازی فرایند ساختار شکست فرایندها 2 وضعیت سازمان

Lebih terperinci

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره...

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره... فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 مؤلفهها و ویژگیه یا سرمایهداری...4 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 سوسیالیسم... 51 تعریف...25 مؤلفهه یا سوسیالیسم... 21 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21

Lebih terperinci

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد.

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد. چکیده: از سلسله نشستهای علمی تخصصی تاریخشفاهی سه نشست تخصصی در زمستان 1394 برگزار شد. نخستین نشست با عنوان پیوند تاریخ شفاهی و مطالعات بینرشتهای را انجمن ايراني تاريخ در روز چهارشنبه مورخ 1394/10/30 با

Lebih terperinci

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید.

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید. 1 -سازمان را تعریف کنید سازمان مجمعه هدفمندی است که پیر یک نظام است د مرزها حددی است که آن از محیط جدا میسازد در 2 -اناع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید یژگی ه آن را تضیح دهید سازمان به عنان یك سیستم

Lebih terperinci

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد )

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) فائزه کوثر حانیه علی اکبرزاده 1 امیر احمد امینیان حسین فرهادیان مشهد بلوار فرهنگ فرهنگ شهرداری منطقه 11 farhadianh@mashhad.ir

Lebih terperinci

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1.

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1. رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی اسم فروشگاه زنجیره ای اسم شرکت اصلی تعداد شعب )فروشگاهها( محصوالت آدرس تلفن ایمیل وبسایت نحوه ارتباط با فروشگاه

Lebih terperinci

محمدهادي بناكار خلاصه هدف مقدمه.

محمدهادي بناكار خلاصه هدف مقدمه. مديريت استراتژيك و مديريت بر مبنايي هدف محمدهادي بناكار خلاصه فهم روشني از مديريت بر مبناي هدف در ارتباط با مديريت استراتژيك در ادبيات تحقيق يافت نشده است. اين مقاله سعي دارد كه پيچدگي هاي كه مديريت بر

Lebih terperinci

Mobinnet.ir 1544.ir 1varzes h.com 2noor.com. Abadis.ir abs haratefeha.ir Adliran.ir afarinak.ir afs aran.ir Aftabnews.ir aghigh.ir

Mobinnet.ir 1544.ir 1varzes h.com 2noor.com. Abadis.ir abs haratefeha.ir Adliran.ir afarinak.ir afs aran.ir Aftabnews.ir aghigh.ir ردیف 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 آدرس وبسایت Mobinnet.ir 1544.ir 1varzes h.com 2noor.com 313fadai.ir 90tv.ir Abadis.ir abs haratefeha.ir

Lebih terperinci

نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم

نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم بسم اهلل الرحمن الرحیم»حب احل س نی ی م ع نا«جزوه ارتباط گیری تعامل و مکالمه سازنده با مخاطب عراقی نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم اجنمن توسعه روابط مردمی دانشجویی ایران و عراق 2 فهرست مطالب 4 5

Lebih terperinci

1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن

1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن نودهشتیا این کتاب درسایت نگاه دانلود آماده شده است www.negahdl.com بنام خدا www.negahdl.com 1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید سالم همه. ان...

Lebih terperinci

فرآيند :)Process( خروجيها تبديل ميكند.

فرآيند :)Process( خروجيها تبديل ميكند. هب انم خدا فرآيند :)Process( مجموعهاي از فعاليتهاي خروجيها تبديل ميكند. به را ورودي ها كه تأثيرگذار و مرتبط يادآوري 1: وروديهاي يك فرآيند عموما خروجيهاي فرآيندهاي ديگر هستند. يادآوري 2: فرآيندهاي داخل

Lebih terperinci

نکات عمده درباره مؤسسه تحقيقات زباني ملي ژاپن

نکات عمده درباره مؤسسه تحقيقات زباني ملي ژاپن زباني ملي ژاپن ١. هدف مؤسسه تحقيقات زبان ملي براي هدايت پژوهشهاي علمي در زبان ژاپني و فعاليت زباني مردم ژاپن تأسيس شده است. ٢. علت تأسيس مؤسسه تحقيقات زبان ملي زير نظر قانوني وزارت آموزش و پرورش در دسامبر

Lebih terperinci

Operating Instructions. English 3. Bahasa Indonesia 13. (Household) Hair Dryer Model No. EH NA65

Operating Instructions. English 3. Bahasa Indonesia 13. (Household) Hair Dryer Model No. EH NA65 Operating Instructions (Household) Hair Dryer Model No. EH NA65 English 3 Bahasa Indonesia 13 2 English Operating Instructions (Household) Hair Dryer Model No. EH NA65 Contents Safety precautions... 4

Lebih terperinci

English 2. Tiếng Việt 18 Bahasa Indonesia 23

English 2. Tiếng Việt 18 Bahasa Indonesia 23 Operating Instructions Pore Cleanser Model No. EH2513 Contents English 2 繁體中文 7 ไทย 13 Tiếng Việt 18 23 Before operating this unit, please read these instructions completely and save them for future use.

Lebih terperinci

پاسخ گياهان به محرك ها

پاسخ گياهان به محرك ها ف ص ل 9 پسخ گيهن به محرك ه مقدمه گيهن به علئمي كه ز محيط دريفت مي كنند پسخ مي دهند شيد ديده بشيد كه سقه به سمت آي زمين رشد ميكند. گيهن ب تيير فصل و در نتيجه تيير دم و طول روز گل مي د ه ن د ميتت سمت ته

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 908 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Javadi Amoli, Abdollah - ۱۳۱۲ عبدالله آملی جوادی سرشناسه: Makna Hari Kiamat Dalam Al-Qu ran: perspektif agama,, falsafah پديدآور: نام و

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 915 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mutahhari, Murtaza - - ۱۳۵۸. ۱۲۹۸ مرتضي مطهري سرشناسه: Buku Saku Bimbingan Untuk Generasi Muda: Konsep Dan پديدآور: نام و عنوان Nalar Islam

Lebih terperinci

کانال های توزیع و واردات کاالها در اندونزی

کانال های توزیع و واردات کاالها در اندونزی کانال های توزیع و واردات کاالها در اندونزی Krama Yudha Tiga Berlian Motors, PT. )ماشین تراک و اتوبوس( Tata Motors Distribusi, PT. )قطعات خودرو و موتور( Astra Otoparts Tbk )قطعات خودرو و موتور( خودرو و

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 934 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia ناريا اسالمي جمهوري بنيانگذار و انقالب رهبر روحاهلل خميني سرشناسه: Khomeyni, Ruhollah, Leader and Founder of IRI -. ۱۳۶۸-۱۲۷۹ Pemikiran

Lebih terperinci

امروزه دانشگاهها با مشكلات متعددي درگير هستند. اهداف يا به خوبي تدوين نشده و يا راهبردهاي حاكم آنها را به مقصد

امروزه دانشگاهها با مشكلات متعددي درگير هستند. اهداف يا به خوبي تدوين نشده و يا راهبردهاي حاكم آنها را به مقصد بررسي تحليلي اجراي مهندسي مجدد فرآيندها در آمو زش عالي كشور reengineering مهندسي مجدد فرآيندها سيد صادق بحريني چكيده: انديشمندان و كارگزاران مديريت براي بهبود عملكرد سازمانها از يكي از نوآوريهاي مديريتي

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 930 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Fakhruddin Al-Razi - ۶۰۶-۵۴۴ ق. عمر محمدبن رازي فخر سرشناسه: اندونزيايي. االنبياء. عصمه قراردادي: عنوان Kesucian Profetik: Sebuah Pleidoi/

Lebih terperinci

SET KEDUA. Jawab semua soalan. Baca dialog, kemudian jawab soalan-soalan

SET KEDUA. Jawab semua soalan. Baca dialog, kemudian jawab soalan-soalan SET KEDUA ا ج ب ع ن ج مي ع ا لا س ي ل ة: Jawab semua soalan الس و ا ل ا لا و ل: ا ق ر ا ا لح وا ر الا ت ي ث م ا ج ب ع ن ج مي ع ا لا س ي ل ة Baca dialog, kemudian jawab soalan-soalan ك ر يم : ه : ن ع ز

Lebih terperinci

ايمني و بهداشت محيط كار

ايمني و بهداشت محيط كار ايمني و بهداشت محيط كار دكتر بهروز عشقي ماليري عضو هبئت علمي دانشگاه بوعلي سينا بسم اهلل الرحمن الرحيم طي دهه هاي اخير تحقق اهداف سازمان ها در حوزه رقابت پذيري كشورهاي صنعتي پررداختن بره موضوعات ايمني

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 920 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mutahhari, Murtaza - ۱۳۵۸. ۱۲۹۸ مرتضي مطهري سرشناسه: اندونزيايي کامل. انسان قراردادي: عنوان Manusia Seutuhnya: Studi Kritis Atas Berbagai

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 906 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mutahhari, Murtaza - ۱۳۵۸. - ۱۲۹۸ مرتضي مطهري سرشناسه: برگزيده.اندونزيايي. قرآن با آشنايي قراردادي: عنوان Memahami Pelajaran Tematis Al-Quran:

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 912 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mutahhari, Murtaza - ۱۳۵۸. - ۱۲۹۸ مرتضي مطهري سرشناسه: Dasar-Dasar Epistemologi Pen Didik An IslamTeori Nalar dan پديدآور: نام و عنوان

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 931 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mishbah Yazdi, Muhammad Taqi - ۱۳۱۳ محمدتقي مصباح سرشناسه: اندونزيايي. فلسفه آموزش قراردادي: عنوان Buku daras filsafat :Islam orientasi

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 921 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia IrsyadiNia, Muhammad Reza - ۱۳۴۲ محمدرضا ارشادينيا سرشناسه: خميني&. امام ديدگاه از ديني متون تفسير در فلسفي مباني تاثير قراردادي: عنوان

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 918 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia. ق ۱۰۵۰-۹۷۹ ابراهيم بن محمد شيرازي صدرالدين سرشناسه: Mulla Sadra Shirazi Manifestasi-Manifestasi IlahiRisalah Ketuhanan Dan Hari Akhir

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 907 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia.۱۳۶۰-۱۲۸۱ سيدمحمدحسين طباطبائي سرشناسه: Tabatabai, SayyedMuhammadHusayn اندونزيايي اسالم. در شيعه قراردادي: عنوان Inilah Islam / Sayyid

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 932 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Lakzai, Najaf - ۱۳۴۸ نجف لکزايی سرشناسه:.یيايزنودنا خمينی&. امام سياسی تفکر تطور سير قراردادي: عنوان Dinamika pemikiran politik Imam Khomeini:

Lebih terperinci

رمانسرا. نويسنده: #Negar# » رمان سرا « منبع:/

رمانسرا. نويسنده: #Negar# » رمان سرا « منبع:/ نام کتاب : نويسنده: #Negar#» رمان سرا «منبع:/ http://forum.98ia.com 1 كنار پنجره ي عمرت نشستي و برگ هاي زرد زندگاني ات را بيهوده ورق مي زني! بيهودگي هايت را ببلع نت هاي زندگي را بنويس كنار هم رديف كن بنواز...

Lebih terperinci

B A B I I K A J I A N T E O R I D A N H I P O T E S I S T I N D A K A N

B A B I I K A J I A N T E O R I D A N H I P O T E S I S T I N D A K A N B A B I I K A J I A N T E O R I D A N H I P O T E S I S T I N D A K A N 2. 1 K a j i a n T e o r i 2. 1. 1 P e r m a i n a n B o l a B a s k e t P e r m a i n a n b o l a b a s k e t t e r c e t u s d

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 905 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Sayyid Yahya Yatsrebi - يحيي - ۱۳۲۱ سيد يثربي سرشناسه: ييايزنودنا عرفان. و دين نسبت در پژوهشي قراردادي: عنوان Agama Dan Irfan Wahdat Al

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 904 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia.r Kheradmardi, Husain - ۱۳۴۰ حسين رمضانيخردمردي سرشناسه: ييايزنودنا.ي سوط نصيرالدين خواجه ديدگاه از سياسي مديريت قراردادي: عنوان Manajem

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 911 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Ahmadi, Habibullahi - ۱۳۳۸ حبيباهلل احمدي سرشناسه: ييايزنودنا قرآني(. علوم در )پژوهشي سخن: زيباترين قراردادي: عنوان Ahsan Al-Hadîts: Analisis

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 935 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mutahhari, Murtaza - - ۱۳۵۸. ۱۲۹۸ مرتضي مطهري سرشناسه: اندونزيايي. شناخت مسئله قراردادي: عنوان Pengantar Epistemologi Islam /Murtadha Muthahhari;

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 924 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Ziai, Hossein - ۱۳۲۳ حسين ضيائي سرشناسه: ييايزنودنا. سهروردي انديشه در اشراق و معرفت قراردادي: عنوان شرح االشراق. حکمة Sang pencerah pengetahuan

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 917 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Javadi Amoli, Abdollah - ۱۳۱۲ عبدالله آملي جوادي سرشناسه: اندونزيايي. جمال. و جالل آئينه در زن قراردادي: عنوان Keindahan Dan Keagungan

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 929 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Yusufiyan, Hasan - حسن يوسفيان سرشناسه: اندونزيايي جديد. کالم قراردادي: عنوان Kalam :Jadid Pendekatan Baru Dalam Isu-Isu /Agama Hasan پديدآور:

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 925 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Hasyimi, Sayyid Husain - سيدحسين هاشمي سرشناسه: اندونزيايي. آزادي. و ارتداد قراردادي: عنوان Hukum murtad hak Allah atau /manusia Sayyid

Lebih terperinci

Ferhenga. Koma Kurdîya Kurmancî. Elî PAKSÊRÊŞT(Makûyî),Haşim MEHMÛDÎ, Şehnaz OMERZADE, Nasir ECEMÎ,Mohsin QULÎZADE,Kejal PADAŞ,Efsûn YÛSIFÎ

Ferhenga. Koma Kurdîya Kurmancî. Elî PAKSÊRÊŞT(Makûyî),Haşim MEHMÛDÎ, Şehnaz OMERZADE, Nasir ECEMÎ,Mohsin QULÎZADE,Kejal PADAŞ,Efsûn YÛSIFÎ Ferhenga Kurdî ( Kurmancî ) - Farsî Koma Kurdîya Kurmancî Elî PAKSÊRÊŞT(Makûyî),Haşim MEHMÛDÎ, Şehnaz OMERZADE, Nasir ECEMÎ,Mohsin QULÎZADE,Kejal PADAŞ,Efsûn YÛSIFÎ Kurmancî / 1 1 Koma Kurdîya Kurmancî

Lebih terperinci

PERNYATAAN KEASLIAN. Yogyakarta, 29 November Roro Ismi Maghfiroh Pravitaningrum

PERNYATAAN KEASLIAN. Yogyakarta, 29 November Roro Ismi Maghfiroh Pravitaningrum PERNYATAAN KEASLIAN Demi Allah, saya akui karya ini adalah hasil kerja saya sendiri kecuali nukilan dan ringkasan yang setiap satunya telah saya jelaskan sumbernya. Jika kemudian hari ternyata terbukti

Lebih terperinci

BAB IV HASIL PENELITIAN DAN PEMBAHASAN. Penelitian ini dilaksanakan di IV MI Mansyaul Huda Medangan-Metatu

BAB IV HASIL PENELITIAN DAN PEMBAHASAN. Penelitian ini dilaksanakan di IV MI Mansyaul Huda Medangan-Metatu 42 BAB IV HASIL PENELITIAN DAN PEMBAHASAN A. Lokasi Penelitian Penelitian ini dilaksanakan di IV MI Mansyaul Huda Medangan-Metatu Kec. Benjeng Kab. Gresik merupakan salah satu Sekolah tingkat Dasar yang

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 933 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia Mowlana, Hamid - ۱۳۱۵ حميد موالنا سرشناسه: اندونزيايی. مدنی. جامعه قراردادي: عنوان Masyarakat Madani: Konsep, Sejarah, Dan Agenda Politik/

Lebih terperinci

RINI HARYANI NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M OLEH

RINI HARYANI NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M OLEH PENGARUH PENGGUNAAN METODE CERAMAH YANG DISISIPKAN HUMOR TERHADAP MOTIVASI BELAJAR SISWA DALAM PEMBELAJARAN FIKIH DI MADRASAH TSANAWIYAH NEGERI DUMAI KOTA DUMAI OLEH RINI HARYANI NIM. 11011200051 FAKULTAS

Lebih terperinci

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia

perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia 916 perwakilan universitas internasional al Musthafa di indonesia - ۱۳۴۰ محمدباقر روشن سعيدي سرشناسه: Tabatabai, SayyedMuhammadHusayn اندونزيايي معجزهشناسي. قراردادي: عنوان Menguak Tabir Mukjizat: Membongkar

Lebih terperinci

ABSTRAK. Kata Kunci: Peningkatan Motivasi, dan Peningkatan Keterampilan Membaca.

ABSTRAK. Kata Kunci: Peningkatan Motivasi, dan Peningkatan Keterampilan Membaca. ABSTRAK Skripsi dengan judul Penerapan Metode PQ4R ( Preview, Question, Read, Refleck, Recite, Review) Untuk Meningkatkan Keterampilan Membaca Pada Mata Pelajaran Bahasa Indonesia Peserta Didik Kelas V

Lebih terperinci

ANALISIS DESAIN PRODUK DALAM MEMPENGARUHI MINAT BELI MOTOR SUZUKI SATRIA FU (Studi Kasus Pada Mahasiswa UIN Maliki Malang) SKRIPSI

ANALISIS DESAIN PRODUK DALAM MEMPENGARUHI MINAT BELI MOTOR SUZUKI SATRIA FU (Studi Kasus Pada Mahasiswa UIN Maliki Malang) SKRIPSI ANALISIS DESAIN PRODUK DALAM MEMPENGARUHI MINAT BELI MOTOR SUZUKI SATRIA FU (Studi Kasus Pada Mahasiswa UIN Maliki Malang) SKRIPSI Oleh EKO SETIAWAN NIM : 09510112 JURUSAN MANAJEMEN FAKULTAS EKONOMI UNIVERSITAS

Lebih terperinci

PENGARUH PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE NUMBERED HEAD TOGETHER TERHADAP KEMAMPUAN KOMUNIKASI MATEMATIKA SISWA SMP NEGERI 029 PEKANBARU

PENGARUH PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE NUMBERED HEAD TOGETHER TERHADAP KEMAMPUAN KOMUNIKASI MATEMATIKA SISWA SMP NEGERI 029 PEKANBARU PENGARUH PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE NUMBERED HEAD TOGETHER TERHADAP KEMAMPUAN KOMUNIKASI MATEMATIKA SISWA SMP NEGERI 029 PEKANBARU Skripsi Diajukan untuk Memperoleh Gelar Sarjana Pendidikan

Lebih terperinci

Skripsi Diajukan untuk Memperoleh Gelar Sarjana Pendidikan Islam (S.Pd.I) Oleh DWI SETIAWAN NIM

Skripsi Diajukan untuk Memperoleh Gelar Sarjana Pendidikan Islam (S.Pd.I) Oleh DWI SETIAWAN NIM PERAN GURU PEMBIMBING MENGATASI KECEMASAN SISWA MENGHADAPI PRAKTIK KERJA LAPANGAN (Studi Kasus di Kelas XI Desain Produksi Kria Kayu (DPKK) Sekolah Menengah Kejuruan Negri 4 Pekanbaru) Skripsi Diajukan

Lebih terperinci

PENGARUH PERSEPSI SISWA TENTANG GAYA MENGAJAR GURU PENDIDIKAN AGAMA ISLAM TERHADAP MOTIVASI BELAJAR SISWA DI SMP IT AZ-ZUHRA ISLAMIC SCHOOL PEKANBARU

PENGARUH PERSEPSI SISWA TENTANG GAYA MENGAJAR GURU PENDIDIKAN AGAMA ISLAM TERHADAP MOTIVASI BELAJAR SISWA DI SMP IT AZ-ZUHRA ISLAMIC SCHOOL PEKANBARU PENGARUH PERSEPSI SISWA TENTANG GAYA MENGAJAR GURU PENDIDIKAN AGAMA ISLAM TERHADAP MOTIVASI BELAJAR SISWA DI SMP IT AZ-ZUHRA ISLAMIC SCHOOL PEKANBARU OLEH WIEKE BUNGA PERMATASARI NIM: 11111201059 FAKULTAS

Lebih terperinci

FEBRIANINGSIH NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M

FEBRIANINGSIH NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M PENINGKATAN AKTIVITAS BELAJAR SISWA PADA MATA PELAJARAN MATEMATIKA MATERI KELILING DAN LUAS BANGUN DATAR MELALUI STRATEGI PERTANYAAN MARATON DI KELAS IV SEKOLAH DASAR NEGERI 036 SUNGAI TONANG KECAMATAN

Lebih terperinci

BAROKAH NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M

BAROKAH NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1435 H/2014 M KETERAMPILAN GURU PAI MENCIPTAKAN SUASANA LINGKUNGAN YANG KONDUSIF DALAM PROSES PEMBELAJARAN DI SEKOLAH DASAR NEGERI 006 DESA RIMBA JAYA KECAMATAN PAGARAN TAPAH DARUSSALAM KABUPATEN ROKAN HULU Oleh SITI

Lebih terperinci

UNSUR & UNIT TERJEMAHAN

UNSUR & UNIT TERJEMAHAN UNSUR & UNIT TERJEMAHAN Unsur dan unit terjemahan perlu dipahami oleh penerjemahan sebelum melakukan penerjemahan. Keduanya membantu pencapaian terjemahan yang berkualitas. 91. Unsur Terjemahan Unsur yang

Lebih terperinci

OLEH SUPARMAN SETYO PURNOMO NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1434 H/2013 M

OLEH SUPARMAN SETYO PURNOMO NIM FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN UNIVERSITAS ISLAM NEGERI SULTAN SYARIF KASIM RIAU PEKANBARU 1434 H/2013 M ANALISIS KUALITAS SOAL UJIAN SEMESTER GANJIL MATA PELAJARAN PENDIDIKAN AGAMA ISLAM KELAS XI TAHUN AJARAN 2012-2013 DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 12 PEKANBARU OLEH SUPARMAN SETYO PURNOMO NIM. 10611002893

Lebih terperinci

ANALISIS PENGARUH BAURAN PEMASARAN TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MINUMAN SARI BUAH PADA LABORATORIUM HOME AGROINDUSTRI MODEL MALANG SKRIPSI

ANALISIS PENGARUH BAURAN PEMASARAN TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MINUMAN SARI BUAH PADA LABORATORIUM HOME AGROINDUSTRI MODEL MALANG SKRIPSI ANALISIS PENGARUH BAURAN PEMASARAN TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN MINUMAN SARI BUAH PADA LABORATORIUM HOME AGROINDUSTRI MODEL MALANG SKRIPSI Oleh IMAM NAWAWI NIM: 08510070 JURUSAN MANAJEMEN FAKULTAS EKONOMI

Lebih terperinci

SISTEM TERDISTRIBUSI TUGAS 3 REPLIKASI DATABASE MASTER - SLAVE

SISTEM TERDISTRIBUSI TUGAS 3 REPLIKASI DATABASE MASTER - SLAVE SISTEM TERDISTRIBUSI TUGAS 3 REPLIKASI DATABASE MASTER - SLAVE DISUSUN OLEH : NAMA : ABREU ANDRE BOAVIDA (112052003) JURUSAN TEKNIK INFORMATIKA FAKULTAS TEKNOLOGI INDUSTRI INSTITUT SAINS & TEKNOLOGI AKPRIND

Lebih terperinci

PELAKSANAANN LAYANAN BIMBINGAN DAN KONSELING DALAM MENGATASI SISWA YANG TERLIBAT GENG MOTOR DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 12 PEKANBARU

PELAKSANAANN LAYANAN BIMBINGAN DAN KONSELING DALAM MENGATASI SISWA YANG TERLIBAT GENG MOTOR DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 12 PEKANBARU PELAKSANAANN LAYANAN BIMBINGAN DAN KONSELING DALAM MENGATASI SISWA YANG TERLIBAT GENG MOTOR DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 12 PEKANBARU Oleh ERA JULIA ASMITA NIM. 10813001810 FAKULTAS TARBIYAH DAN KEGURUAN

Lebih terperinci

PENGARUH KARAKTERISTIK PRODUK DAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP PERILAKU NASABAH DALAM MENABUNG PADA BANK SYARI AH

PENGARUH KARAKTERISTIK PRODUK DAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP PERILAKU NASABAH DALAM MENABUNG PADA BANK SYARI AH PENGARUH KARAKTERISTIK PRODUK DAN KUALITAS PELAYANAN TERHADAP PERILAKU NASABAH DALAM MENABUNG PADA BANK SYARI AH (Studi Kasus Bank Syari ah Mandiri Cabang Duri) TESIS Diajukan Sebagai Salah Satu Syarat

Lebih terperinci

PELAKSANAAN LAYANAN KONSELING INDIVIDUAL BAGI SISWA YANG MEMILIKI MASALAH INTERAKSI SOSIAL DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 1 KAMPAR

PELAKSANAAN LAYANAN KONSELING INDIVIDUAL BAGI SISWA YANG MEMILIKI MASALAH INTERAKSI SOSIAL DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 1 KAMPAR PELAKSANAAN LAYANAN KONSELING INDIVIDUAL BAGI SISWA YANG MEMILIKI MASALAH INTERAKSI SOSIAL DI SEKOLAH MENENGAH ATAS NEGERI 1 KAMPAR Skripsi Diajukan untuk Memperoleh Gelar Sarjana Pendidikan Islam (S.Pd.I.)

Lebih terperinci

KEMENTERIAN AGAMA REPUBLIK INDONESIA INSTITUT AGAMA ISLAM NEGERI (IAIN) SYEKH NURJATI CIREBON 2017 M / 1438 H

KEMENTERIAN AGAMA REPUBLIK INDONESIA INSTITUT AGAMA ISLAM NEGERI (IAIN) SYEKH NURJATI CIREBON 2017 M / 1438 H PENGARUH STRATEGI PEMASARAN TERHADAP PROFITABILITAS PENJUALAN (STUDI KASUS PT SAHABAT JAYA UTAMA) SKRIPSI Diajukan sebagai Salah Satu Syarat untuk Memperoleh Gelar Sarjana Hukum (S.H) Jurusan Hukum Ekonomi

Lebih terperinci

BAB IV ANALISIS KONSEP GURU MENURUT AL-GHAZALI DALAM KITAB IHYA ULUMIDDIN. A. Kriteria dan Syarat Guru menurut Al-Ghazali dalam Kitab Ihya

BAB IV ANALISIS KONSEP GURU MENURUT AL-GHAZALI DALAM KITAB IHYA ULUMIDDIN. A. Kriteria dan Syarat Guru menurut Al-Ghazali dalam Kitab Ihya ل ب ف لا ا ن ا ا ب ف ك BAB IV ANALISIS KONSEP GURU MENURUT AL-GHAZALI DALAM KITAB IHYA ULUMIDDIN A. Kriteria dan Syarat Guru menurut Al-Ghazali dalam Kitab Ihya Ulumiddin Diantara kriteria dan syarat guru

Lebih terperinci

Syarat Menjalankan Program pada aplikasi Desktop. Prosedur Menjalankan Program Pada aplikasi Desktop

Syarat Menjalankan Program pada aplikasi Desktop. Prosedur Menjalankan Program Pada aplikasi Desktop Syarat Menjalankan Program pada aplikasi Desktop 1. Komputer atau laptop harus terkoneksi dengan Wi Fi. 2. Komputer atau laptop sudah tersedia web server XAMPP yang telah dijalankan. 3. Komputer atau laptop

Lebih terperinci