» خطاهاي مربوط به «vpn

Ukuran: px
Mulai penontonan dengan halaman:

Download "» خطاهاي مربوط به «vpn"

Transkripsi

1 » خطاهاي مربوط به «vpn در هنگام برقراري ارتباط VPN در سیستم عامل مایکرسافت ویندوز ممکن است به خطاهایی برخورد کنید که با شماره خاصی مشخص می شوند براي آشنایی بیشتر شما با معنی این خطاها در این مطلب به ذکر آنها می پردازیم: البته سیستم عامل مایکرو سافت اصولا در بخش اشکال یابی براي کاربر (به قولی نشان دادن اینکه مشکل از کجاست) ضعیف عمل می کند.پس هر کدام از این اشکالات ممکن است به دلایل مختلف پیش بیاید که براي اطلاع از نحوه رفع بعضی از آنها می توانید به آدرس 9 مراجعه کنید و از مطلب و پرسش و پاسخ هاي آن استفاده کنید اگر سیستم در حال شماره گیري باشد و دوباره شماره گیري نمایید این خطا نمایش داده می شود راه انداز Port بی اعتبار می باشد.. Port 602 هم اکنون باز می باشد براي بسته شدن آن باید کامپیوتر را مجددا راه اندازي نمود بافر شماره گیري بیش از حد کوچک است اطلاعات نادرستی مشخص شده است نمی تواند اطلاعات Port را تعیین کند.. Port 606 شناسایی نمی شود ثبت وقایع مربوط به مودم بی اعتبار می باشد راه انداز مودم نصب نشده است نوع راه انداز مودم شناسایی نشده است بافر ندارد اطلاعات مسیر یابی غیر قابل دسترس می باشد مسیر درست را نمی تواند پیدا نماید.

2 . 613 فشرده سازي بی اعتباري انتخاب شده است سرریزي بافر.. Port 615 پیدا نشده است یک درخواست ناهمزمان در جریان می باشد..Port 617 یا دستگاه هم اکنون قطع می باشد.. Port 618 باز نمی شود. ) وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند.(. Port 619 قطع می باشد (وقتی رخ می دهد که یک برنامه از Port استفاده کند.(. 620 هیچ نقطه پایانی وجود ندارد نمی تواند فایل دفتر راهنماي تلفن را باز نماید فایل دفتر تلفن را نمی تواند بارگذاري نماید نمی تواند ورودي دفتر راهنماي تلفن را بیابد نمی توان روي فایل دفتر راهنماي تلفن نوشت اطلاعات بی اساسی در دفتر راهنماي تلفن مشاهده می شود رشته را نمی تواند بارگذاري کند کلید را نمی تواند بیابد.. Port 628 قطع شد.. Port 629 بوسیله دستگاه راه دور قطع می شود. (درست نبودن راه انداز مودم با برنامه ارتباطی.(. Port 630 به دلیل از کارافتادگی سخت افزار قطع می شود.. Port 631 توسط کاربر قطع شد اندازه ساختار داده اشتباه می باشد.. Port 633 هم اکنون مورد استفاده می باشد و براي Remote Access Dial-up پیکر بندي نشده است (راه انداز درستی بر روي مودم شناخته نشده است. ). 634 نمی تواند کامپیوتر شما را روي شبکه راه دور ثبت نماید خطا مشخص نشده است دستگاه اشتباهی به Port بسته شده است رشته ) string ( نمی تواند تغییر یابد زمان درخواست به پایان رسیده است شبکه ناهمزمان قابل دسترس نیست خطاي NetBIOS رخ داده است سرور نمی تواند منابع NetBIOS مورد نیاز براي پشتیبانی سرویس گیرنده را بدهد یکی از اسامی NetBIOS شما هم اکنون روي شبکه راه دور ثبت می گردد ) دو کامپیوتر می خواهند با یک اس وارد شوند. ).Dial-up adaptor 643 در قسمت network ویندوز وجود ندارد.

3 . 644 شما popus پیغام شبکه را دریافت نخواهید کرد.. Authentication 645 داخلی اشکال پیدا کرده است حساب در این موقع روز امکان log on وجود ندارد حساب قطع می باشد اعتبار password تمام شده است حساب اجازه Remote Access را ) دستیابی راه دور ( را ندارد. ) به نام و کلمه عبور اجازه dial-up داده نشده است. ). 650 سرور ( Access Remote دستیابی راه دور ( پاسخ نمی دهد مودم شما ) یا سایر دستگاههاي اتصال دهنده ( خطایی را گزارش کرده است. ) خطا از طرف مودم بوده است (.652. پاسخ نا مشخصی از دستگاه دریافت می گردد. ( Macro. 653 دستورالعمل کلان). ماکرو خواسته شده توسط راه انداز در لیست فایل.INF موجود نمی باشد یک فرمان یا یک پاسخ در قسمت.INF دستگاه به یک ماکرو نامشخص اشاره می نماید دستور العمل (پیغام) در قسمت فایل.INF دستگاه مشاهده نمی شود دستورالعمل (ماکرو off) (default (در فایل.INF دستگاه شامل یک دستور العمل نامشخص می باشد فایل.INF دستگاه نمی تواند باز شود اسم دستگاه در فایل.INF دستگاه یا در فایل.INI رسانه بیش از حد طولانی می باشد فایل.INI رسانه به نام ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید فایل.INI رسانه براي این فرمان پاسخی را ندارد فایل.INF دستگاه فرمان را از دست داده است تلاش براي قرار دادن یک ماکرو لیست نشده در قسمت فایل.INF صورت نگرفته است فایل.INI رسانه به نوع ناشناخته یک دستگاه اشاره می نماید نمی تواند به حافظه اختصاص دهد.. Port 665 براي) Remote Access دستیابی راه دور) پیکر بندي نشده است مودم شما (یاسایر دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر کار نمی کنند فایل.INI رسانه را نمی تواند بخواند اتصال از بین رفته است پارامتر به کار برده شده در فایل.INI رسانه بی اعتبار می باشد نمی تواند نام بخش را از روي فایل.INI رسانه بخواند نمی تواند نوع دستگاه را از روي فایل.INI رسانه بخواند نمی تواند نام دستگاه را از روي فایل.INI رسانه بخواند نمی تواند کاربر را از روي فایل.INI رسانه بخواند نمی تواند بیشترین حد اتصال BPS را از روي فایل.INI رسانه بخواند نمی تواند بیشترین حد BPS حامل را از روي فایل.INI رسانه بخواند.

4 . 676 خط اشغال می باشد شخص به جاي مودم پاسخ می دهد پاسخی وجود ندارد نمی تواند عامل را پیدا نماید خط تلفن وصل نیست یک خطاي کلی توسط دستگاه گزارش می شود.. Writing section name 682 دچار مشکل می باشد.. Writing device type 683 با مشکل روبرو شده است name 684writingبا device مشکل روبرو می باشد.. Writing maxconnectbps 685 مشکل دارد.. Writing maxcarrierbps 686 دچار مشکل می باشد.. Writing usage 687 با مشکل مواجه است.. Writing default off 688 دچار مشکل می باشد.. Reading default off 689 با مشکل مواجه است فایل INI خالی ست دسترسی صورت نمی پذیرد زیرا نام و کلمه عبور روي دامین بی اعتبار می باشد. 692 سخت افزار در درگاه یا دستگاه متصل شده از کار افتاده است.. Binary macro 693 با مشکل مواجه می باشد خطاي DCB یافت نشد ماشین هاي گفتگو آماده نیستند راه اندازي ماشین هاي گفتگو با مشکل روبرو می باشد.. Partial response looping 697 با مشکل روبرو می باشد پاسخ نام کلیدي در فایل. INF دستگاه در فرمت مورد نظر نمی باشد پاسخ دستگاه باعث سر ریزي بافر شده است فرمان متصل به فایل. INF دستگاه بیش از حد طولانی می باشد دستگاه به یک میزان BPS پشتیبانی نشده توسط گرداننده com تغییر می یابد پاسخ دستگاه دریافت می گردد زمانی که هیچکس انتظار ندارد در فعالیت کنونی مشکلی ایجاد شده است شماره اشتباه. callback. 705 مشکل. state invalid auth. Invalid auth state 706 دچار مشکل می باشد علامت خطایاب x اعتبار حساب تمام شده است.

5 . 709 تغییر پسورد روي دامین با مشکل روبرو می باشد در زمان ارتباط با مودم شما خطاهاي سري یش از حد اشباع شده مشاهده می گردد.. Rasman initialization 711 صورت نمی گیرد گزارش عملکرد را چک کنید. 712 درگاه Biplex در حال اجرا می باشد. چند ثانیه منتظر شوید و مجددا شماره بگیرید مسیرهاي ISDN فعال در خط اصلی قطع می باشد کانال هاي ISDN کافی براي ایجاد تماس تلفنی در دسترس نمی باشند به دلیل کیفیت ضعیف خط تلفن خطاهاي فراوانی رخ می دهد پیکر بندي remote access IP غیر قابل استفاده می باشد آدرسهاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد مهلت بر قراري تماس PPP پایان پذیرفته است.. PPP 719 توسط دستگاه راه دور پایان می یابد پروتکل هاي کنترل pppپیکر بندي نشده اند همتاي PPP پاسخ نمی دهد بستهPPP بی اعتبار می باشد شماره تلفن از جمله پیشوند و پسوند بیش از حد طولا نی می باشد پروتکلIPX نمی تواند بر روي درگاه dial out نماید زیرا کامپیوتر یک مسیر گردان IPX می باشد.. IPX 725 نمی تواند روي) port درگاه dial in (شود زیرا مسیر گردان IPX نصب نشده است پروتکل IPX نمی تواند براي dial out روي بیش از یک درگاه در یک زمان استفاده شود نمی توان به فایل TCPCFG. DLL دست یافت نمی تواند آداپتور IP متصل به remote access را پیدا کند.. SLIP 729 استفاده نمی شود مگر اینکه پروتکل IP نصب شود ثبت کامپیوتر کامل نمی باشد پروتکل پیکر بندي نمی شود توافق بین PPP صورت نگرفته است پروتکل کنترل PPP براي پروتکل این شبکه در سرور موجود نمی باشد پروتکل کنترل لینک PPP خاتمه یافته است آدرس مورد نیاز توسط سرور رد می شود کامپیوتر راه دور پروتکل کنترل را متوقف می نماید نقطه برگشت ) DETECTED ( LOOPBACK شناسایی شد سرور آدرس را مشخص نمی کند سرور راه دور نمی تواند از پسورد ENCRYPTED ویندوز NT استفاده نماید دستگاه هاي TAPI که براي remote access پیکر بندي می گردند به طور صحیح نصب و آماده نشده اند کامپیوتر محلی از encryption پشتیبانی نمی نماید.

6 . 742 سرور راه دور از encryption پشتیبانی نمی نماید سرور راه دور به encryption نیاز دارد نمی تواند شماره شبکه IPX را استفاده نماید که توسط سرور راه دور در نظر گرفته شده است گزارش وقایع را باز بینی نمایید یک فایل مهم و ضروري آسیب دیده است. Dial up networking را مجددا نصب نمایید شماره callback شامل یک کاراکتر بی اعتبار می باشد. کاراکترهاي زیر فقط مجاز دانسته می شوند Space, 0, - (,), W,, Tتا 9 P, در زمان پر دازش script یک خطاي نحوي صورت می گیرد اتصال نمی تواند قطع شود زیرا توسط مسیر گردان چند پروتکلی ایجاد شده است سیستم قادر به یافتن bundle چند انصالی نمی باشد سیستم قادر به اجراي شماره گیري خودکار نمی باشد زیرا این ورودي یک شماره گیر عادي را دارد این اتصال هم اکنون در شماره گیري می باشد خدمات دستیابی راه دور خود به خود آغاز نمی شوند اطلا عات بیشتري در گزارش وقایع در اختیار شما قرار می گیرد اشتراك اتصال اینترنت هم اکنون روي این اتصال میسر می گردد در زمان فراهم آوري امکانات مسیر یابی این خطا رخ می دهد در زمان فراهم شدن اشتراك اتصال اینترنت براي این اتصال این خطا ایجاد می گردد اشتراك اتصال اینترنت فعال نمی باشد. دو اتصال LAN و یا بیشتر به علاوه اتصالی که با اینLAN ها مشترك شده است وجود دارد دستگاه کارت خوان smartcard نصب نیست اشتراك اتصال اینترنت میسر نمی باشد. اتصال LAN با آدرس IP در حال حاضر پیکر بندي می شود که براي آدرس گذاري اتوماتیک IP مورد نیاز می باشد سیستم نمی تواند هیچ گواهی اي را بیابد اشتراك اتصال اینترنت میسر نمی گردد اتصال LAN بر روي شبکه شخصی انتخاب می گردد که بیش از یک آدرس IP را پیکر بندي کرده است. اتصالLAN را با یک آدرس IPمجزا مجددا پیکر بندي نمایید قبل از اینکه اشتراك اتصال اینترنت صورت گیرد به دلیل رمز دار نکردن داده ها اتصال صورت نمی پذیرد مقصد مشخصی قابل دست یابی نمی باشد دستگاه راه دور تلا ش براي ایجاد اتصال را نمی پذیرد اقدامات اتصال صورت نمی گیرد زیرا شبکه اشغال می باشد سخت افزار شبکه کامپیوتر راه دور با نوع تلفن مورد نیاز سازگاري ندارد امکان ایجاد اتصال موثر نمی باشد زیرا شماره مقصد تغییر کرده است به دلیل از کار افتارگی موقت اتصال صورت نمی گیرد.

7 . 775 مکالمه تلفنی توسط کامپیوتر راه دور متوقف شد مکالمه تلفنی نمی تواند وصل گردد زیرا مقصد خواسته است که ویژگی را حفظ نماید اتصال صورت نمی گیرد زیرا مودم ) یا سایر وسایل ارتباط دهنده ( روي کامپیوتر راه دور دچار مشکل می باشند تایید هویت سرور غیر ممکن می باشد براي بر قراري dial out این اتصال باید از smartcard استفاده نمایید عمل انجام شده براي این اتصال بی اعتبار می باشد تلاش براي رمز گذاري (encryption) صورت نمی گیرد زیرا گواهی معتبري یافت نمی گردد ترجمه آدرس شبکه (NAT) در حال حاضر به عنوان یک پروتکل مسیر یابی نصب می گردد و باید قبل از اینکه اشتراك اتصال اینترنت فراهم گردد حذف شود اشتراك اتصال اینترنت میسر نمی باشد. اتصال LAN که به عنوان شبکه شخصی انتخاب می گردد یا فراهم نمی شود و یا از شبکه قطع می باشد. لطفا قبل از فراهم شدن اشتراك اتصال اینترنت از اتصال آداپتور LAN مطمي ن شوید در حالی که این اتصال را در زمان log on استفاده می کنید شما نمی توانید شماره بگیرید زیرا این اتصال براي استفاده از نام کاربري پیکر بندي شده است که متفاوت از نام کاربر روي smartcard می باشد. چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on استفاده نمایید باید براي استفاده از (username) روي کارت smart آنرا پیکربندي کنید در صورت استفاده از این اتصال در زمان log on شما نمی توانید شماره گیري نمایید زیرا براي استفاده از یک smartcardپیکر بندي نشده است. چنانچه بخواهید آنرا در زمان log on به کار ببرید باید امکانات این اتصال را تصحیح و آماده نمایید به طوري که smartcard استفاده نماید مبادرت به اتصال L2TP صورت نمی پذیرد زیرا هیچ گواهینامه معتبري براي تصدیق (authentication) امنیت روي کامپیوتر شما وجود ندارد اتصال L2TP غیر ممکن است زیرا لایه امنیتی نمی تواند کامپیوتر راه دور را authentication نماید تلاش براي ایجاد اتصال L2TP بی نتیجه می باشد زیرا لایه امنیتی نمی تواند پارامترهاي سازگار با کامپیوتر راه دور را فراهم نماید تلاش براي اتصال L2TP فراهم نمی گردد زیرا لایه امنیتی با یک خطاي پردازشی در طول سازگاري با کامپیوتر راه دور مواجه است تلاش براي اتصال L2TP صورت نمی گیرد زیرا تایید گواهینامه بر روي کامپیوتر راه دور میسر نمی باشد اتصال L2TP میسر نمی باشد زیرا خط مشی امنیتی policy) (security براي اتصال یافت نمی شود اتصال L2TP صورت نمی گیرد زیرا زمان توافق امنیتی به پایان رسیده است اتصال L2TP میسر نمی گردد زیرا این خطا رخ می دهد در حالی که در مورد امنیت به توافق می رسند ویژگی RADIUS ا ین کاربر PPP نمی باشد ویژگی RADIUS نوع تونلی براي این کاربر نادرست می باشد ویژگی RADIUS نوع خدمات براي این کار نه قالب بندي می شود و نه callback قالب بندي می شود مودم پیدا نشد گواهینامه اي شناسایی نمی شود که بتواند پروتکل قابل اراي ه استفاده شود.

8 . 799 اشتراك اتصال اینترنت میسر نمی گردد زیرا دو IP شبیه به هم در شبکه وجود دارد. IC ها به میزبانی نیازمند می باشند که براي استفاده از 1 پیکر بندي شده است. مطمي ن شوید که هیچ سرویس گیرنده دیگري براي استفاده از پیکر بندي نشده است قادر به ایجاد اتصال VPN نمی باشد. سرویس دهنده VPN در دسترس نمی باشد و یا ممکن است پارامترهاي امنیتی براي اتصال به درستی پیکربندي نشده باشند.

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت

راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت بسمه تعالي راهنماي ثبت درخواست تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت (ع) متقاضي محترم سلام عليكم جزوه پیش رو به منظور آشناي ی متقاضیان تا سیس مو سسه فرهنگی قرآن و عترت(ع) با نحوه ثبت نام اینترنتی تقاضاي تا

Lebih terperinci

امکانات افزوده شده سال مالی جدید

امکانات افزوده شده سال مالی جدید شرکت نرم افزار حسابداری محک مفتخر است که در این نسخه امکاناتی جدید را به کاربر ارائه داده و همچنین تعدادی از خطاهای موجود در این نسخه را برای استفاده بهتر کاربر از نرم افزار رفع نموده است. امکانات افزوده

Lebih terperinci

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹

مقدمه...۳ محیط برنامه...۴ فرستادن پیام...۷. استفاده از chat room ها ۷... امکانات دیگر...۸ کنفرانس...۸ بازی...۹ راهنمای استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger 7.0 تهیه شده توسط واحد قزوینیان محمد شفیعی راهنمای استفاده از نرم افزار فهرست مطالب ۱... Yahoo! Messenger 7.0 مقدمه...۳ آشنایی اولیه...۳ ورود به سیستم...۳

Lebih terperinci

Seller Center Guide Bamilo.com

Seller Center Guide Bamilo.com ایده تجارت نوین روماک راهنمای "مرکز فروش" Seller Center Guide Bamilo.com 2015 1 فهرست مطالب ورود به سیستم مرکز فروش-------------------------------------- 3 صفحه اصلی-------------------------------------------------

Lebih terperinci

شركت پارس آذرخش نگارش :

شركت پارس آذرخش نگارش : شركت پارس آذرخش یکپارچه سیستم کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش راهنمای آموزشی: جستجوی تمام متن نگارش : سیستم یکپارچه کتابخانه الکترونیک و دیجیتال آذرخش جستجوی تمام متن -1 دسترسی به بخش جستجوی تمام متن

Lebih terperinci

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت

شبانه به توالت یا مستراح رفتن شدن برای رفتن به توالت دری/ Dari شبانه به توالت یا مستراح رفتن واقعیاتی درباره شب ادراری - شبانه بیدار شدن برای رفتن به توالت واقعیاتی درباره شب ادراری شب ادراری چیست علت های شب ادراری توصیه ها و مالحظات مفید تشخیص و شناسایی

Lebih terperinci

آموزش فتوشاپ زمستان 2931

آموزش فتوشاپ زمستان 2931 آموزش فتوشاپ اعضای گروه: اسماعیل اسالمی محمد پورنظری فرشته اسالم دوست استاد مربوطه: دکتر مسعود بیژنی زمستان 2931 فهرست مطالب... صفحه عنوان...... ساختمان جعبه ابزار............1 ابزارهای انتخاب... Selection

Lebih terperinci

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA)

میشود. 1 Passive. 3 Service Level Agreement(SLA) بسمه تعالی مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه شماره 3 جلسهشماره 230 مورخ 1394/12/9 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 230 مورخ 1394/12/9 به منظور اجرایی شدن ماده 2 الحاقیه موافقتنامه پروانه

Lebih terperinci

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت

Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت Dari سیستم تعلیم تربیه ی سویدن برای افراد تازه وارد برای کودکان ۷ تا ۱٥ ساله دوره ی ابتدایی و متوسطه و خانه ی سرگرمی یا خانه ی اوقات فراغت سیستم تعلیم تربیه ی سویدن دوره ی لیسه جوانان ۱۶ تا ۲۰ ساله اختیاری

Lebih terperinci

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92

اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 اسالید آموزشی مفاهیم پایه فناوری اطالعاتIT گردآورنده: سید هادی سید حسینی مهر 92 منظور از IT چیست مخفف کلمه Information Technology معنای به و IT فناوری اوری فن یا تکنولوژی و باشد می اطالعات مدیریت ذخیره

Lebih terperinci

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود.

شکر چیست انواع شکر را بشناسید ... در ابتدا به نظر می رسد که یک باره معلومات بسیاری ارائه شده است اما راهنما در دسترس شما قرار دارد و ساده تر می شود. شکر نوع 1 و نوع 2 تحت درمان با انسولین شکر چیست شکر یا مرض قند یک بیماری است که بدن توانایی کنترول شکر خون را از دست می دهد. دالیل بسیار زیادی وجود دارند که فرد به شکر مبتال می شود و یک بیماری است که هر

Lebih terperinci

Carrier Grade Ethernet

Carrier Grade Ethernet Carrier Grade Ethernet گردآورنده: واحد فنی شرکت سامانه سبز رایان فهرست Carrier Grade Ethernet چیست 3... مقایسه Carrier Ethernet با اترنت بر پایه...3 LAN پنج خصوصیت 4... Carrier Ethernet دیدگاه تحلیلگران...8

Lebih terperinci

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500

تولید سختافزارهای پیشرفته و توسعه اشتغال تاسیس گردید. تاسیسات تولیدی صنایع با مساحت 42,500 شرکت ماشینهای اداری ایران )سهامی خاص( گروه مادیران از سال 1343 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون با حدود نیم قرن تجربه مفید و مستمر در زمینه عرضه بهترین ماشینهای اداری و انفورماتیک در کشور نماینده رسمی و

Lebih terperinci

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز

به نام خدا نویسنده: مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان امیر درجه پائیز به نام خدا مقاله: BPMSها و استفاده از آنها برای بهبود اهداف سازمان نویسنده: امیر درجه پائیز 0931 1 فهرست: 1 2 فصل مقدماتی بریکپارچه سازی سازمانی و مدیریت فرایند های کسب و کار )BPM( سیستم مدیریت فرایندهای

Lebih terperinci

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی

مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی اسکان مجدد پناهندگان با مساعدت دولتی در کانادا گزارش معلوماتی مند هستید درخواستی شما برای بررسی ابتدایی نزد مقامات شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه کانادایی رسیده است. اکنون شاید که شما عالقمند دانستن

Lebih terperinci

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات

اسکان مجدد پناهندگان با گزارش معلومات اسکان مجدد پناهندگان با حمایت مالی خصوصی ر کانادا ی د گزارش معلومات مند هستید و درخواستی شما توسط مقامات کانادایی تحت شما به اسکان مجدد در کانادا عالقه بررسی ابتدایی قرار گرفته است. اکنون شاید که شما عالقمند

Lebih terperinci

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام

نظر گرفتهايد. براي مثال سند Endangered Specise مطرح. انحصاري ميباشند. به superlabel در اصطلاح نام فضاي نام ميگويند. فضاي نام استفاده از فضاهاي نام در XML در دو فصل گذشته چگونگي تعريف الگو مجموعهاي از عناصر و ويژگيهاي تشكيل دهنده اسناد XML را ياد گرفتيد. حالا فرض كنيد كه ميخواهيد اسناد خود را با اسناد شخص ديگري تركيب نماييد.

Lebih terperinci

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید!

مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! - 1 - مدرک معلوماتی درباره وظایف و حقوق پناهجویان اول معلومات خاص را بخوانید! لطفا به نکات مهم فوق توجه کنید: 1. با ما در پروسس پناهجویی همکاری کنید! همیشه حقیقت را بگوئید! شما وظیفه دارید و باید عالئق

Lebih terperinci

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری

کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی نویسنده: آقای دکتر محمد مهدی مظفری عنوان مقاله: توسعه مدیریت فناوری با استفاده گسترده تر از فیبرنوری در سطح کشور و افزایش پهنای باند فعالیتهای اینترنتی و مخابراتی نویسنده: شایسته خزائی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه بین المللی

Lebih terperinci

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi

فصل چهارم: مدل رگرسیون. Maryam Farhadi 1 فصل چهارم: مدل رگرسیون متغیره چند Maryam Farhadi 2 نحوه تفسیر ضرایب رگرسیون خطی در مدلهای مختلف Maryam Farhadi 3 4 ویژگیهای تخمین زننده حداقل مربعات معمولی OLS تخمین زننده OLS را اصطالحا بهترین تخمین

Lebih terperinci

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت

نقل مکان متقاضیان برای حفاظت نقل مکان متقاضیان برای حفاظت ب یںى ن الملیل DARI ن ش رسیه معلوما ت ىى برای یونان عکس: آندره بون ت ىى SUPPORT IS OUR MISSION اگر به حفاظت ب یںى ن الملیل نیاز داشته و واجد ش رسایط ش رسکت در برنامه نقل مکان

Lebih terperinci

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ

ناﺮﻳا رﻮﺸﻛ رد تاﺮﺑﺎﺨﻣ لﻮﺤﺗ ﺮﻴﺳ و ﻪﭽﺨﻳرﺎﺗ تاريخچه و سير تحول مخابرات در كشور ايران (1391 1236 ) سال 1236 نصب اولين خط تلگراف در ايران بين تهران و چمن سلطانيه (اردوگاه تابستاني ناصر الدين شاه در نزديكي زنجان ( سال 1238 اتصال خط تلگراف ايران به

Lebih terperinci

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : :

سیستم عامل پیشرفته شاخه : کاردانش زمینه : خدمات گروه تحصیلی : رایانه زیر گروه : رایانه عنوان و نام پدیدآور مشخصات نشر مشخصات ظاهری شابک : : : : : : : )ویندوز 7 و لینوکس دبیان( شاخه کاردانش زمینه خدمات گروه تحصیلی رایانه زیر گروه رایانه نام رشته مهارتی طراحی و توسعه تولید محتوای تصویرسازی با رایانه برنامه نویسی طراحی صفحات وب تولید چندرسانه ای تصویرسازی

Lebih terperinci

01 P ERSIS CH/F ARSI

01 P ERSIS CH/F ARSI دگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یادگیری یاد 01 PERSISCH/FARSI زی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن بازی کردن با ندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن خندیدن

Lebih terperinci

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا

: عوضوم یکشزپ تا زیهجت یکیر تکلا و ی مومع ینمیا موضوع : ایمنی عمومی الکتریکی و تجهیزات پزشکی فروردین 59 1 2 گروه هدف رشته شغلی تجهیزات پزشکی اهداف آموزشی کاهش وقوع حوادث از طریق آموزش و آشنایی با اصطالحات برق و. برق گرفتگی ایمنی بیمارستان ها یکی از

Lebih terperinci

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه

کار با سیستم عامل پايۀ دهم دوره دوم متوسطه کار با سیستم عامل نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای رشتۀ شبکه و نرمافزار رایانه گروه برق و رایانه شاخۀ فنی و حرفهای پايۀ دهم دوره دوم متوسطه 1395 1 وزارت آموزش و پرورش سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي

Lebih terperinci

محمدهادي بناكار خلاصه هدف مقدمه.

محمدهادي بناكار خلاصه هدف مقدمه. مديريت استراتژيك و مديريت بر مبنايي هدف محمدهادي بناكار خلاصه فهم روشني از مديريت بر مبناي هدف در ارتباط با مديريت استراتژيك در ادبيات تحقيق يافت نشده است. اين مقاله سعي دارد كه پيچدگي هاي كه مديريت بر

Lebih terperinci

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید :

1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : 1 -حسابداری مدیریت را تعریف کرده و اهداف آن را بنویسید : حسابداری مدیریت شامل طراحی و استفاده از حسابداری در داخل سازمان است. حسابداری مدیریت را نمی توان مجموعه ای از قواعد ثابت به حساب آورد.بلکه روشهای

Lebih terperinci

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام

یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام جار یسازیاستراتژی راهنمای گامبه گام پیاده سازیاستراتژیدرعمل سرشناسه: پدیدآور: نام و عنوان ویراست وضعیت نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: موضوع: کنگره: بندی رده ۱۳۵۷ مجتبی لشکربلوکی راهنمایگامبهگامپیادهسازیاستراتژی

Lebih terperinci

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم

جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم جلسات خانگی بهترین نوع آموزش قرآن است توصیه رهبر معظم انقالب)مدظله( درباره حفظ قرآن را جدی بگیریم من سرباز قرآن هستم نگاهی به تفاهمنامههای همکاری مشترک آرزو دارم در حضور رهبرم قرآن بخوانم طور- آیه 48 بچهها

Lebih terperinci

گزارش روزانه سی و یکم خرداد

گزارش روزانه سی و یکم خرداد به نام خدا گزارش روزانه سی و یکم خرداد ماه 1395 تهیه کننده: واحد تحقیق و مطالعات کارگزاری اردیبهشت ایرانیان 31 خرداد ماه 1395 1 فهرست: نمای کلی بازار... 3 3 روند تغییرات روزانه شاخص... کدال امروز... 3

Lebih terperinci

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن:

Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) الکترونیکی: پست تلفن: اسپکتروسکوپی و کوانتومی شیمی مجله 2:6 )1391( 45-51 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) كنگ ي منطقه از Parthenium.L Tanacetum گیاه اسانس در موجود طبیعی شیمیایی ترکیبات بررسی جرمی سنجی طیف

Lebih terperinci

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393

گزارش مدیرعامل از عملکرد بانک در سال مالی 1393 اعیاد مبارک شعبانیه را به عموم همکاران گرامی تبریک میگوییم. ارگان رسمی بانک گردشگری - شماره 21- فروردین و اردیبهشت ماه 1394 در جریان مجمع عمومی عادی سالیانه بانک گردشگری صورت گرفت: گزارش مدیرعامل از عملکرد

Lebih terperinci

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی

مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی مجله شیمی کوانتومی و اسپکتروسکوپی 2:6 )1391( 59-65 Journal of Quantum Chemistry and Spectroscopy (JQCS) بررسی ترکیبات شیمیایی طبیعی موجود در اسانس گیاه Tanacetum parthenium L از منطقه ي كنگ استان خراسان

Lebih terperinci

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد )

بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) بهسازی و نوسازی بافت فرسوده شهری با استفاده از مدل تحلیلی SWOT ( نمونه موردی قلعه وکیل آباد ) فائزه کوثر حانیه علی اکبرزاده 1 امیر احمد امینیان حسین فرهادیان مشهد بلوار فرهنگ فرهنگ شهرداری منطقه 11 farhadianh@mashhad.ir

Lebih terperinci

مدیریت استراتژیک بازار

مدیریت استراتژیک بازار .Aaker, David A کر دیوید آ سرشناسه پدیدآور نام و عنوان نشر مشخصات ظاهری مشخصات شابک اصلی عنوان موضوع کنگره ردهبندی دیویی ردهبندی ملی کتابشناسی شماره مترجمان کر آ دیوید مولف بازار/ استراتژیک مدیریت هاشمی.

Lebih terperinci

INSTALASI DIAL-UP NETWORKING

INSTALASI DIAL-UP NETWORKING INSTALASI DIAL-UP NETWORKING PADA WINDOWS NT 4.0 UNTUK KONEKSI PPP Pada Windows NT 4.0, baik Workstation maupun Server terdapat Remote Access Service dan Dial-Up Networking yang dapat digunakan untuk menjalankan

Lebih terperinci

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1

سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا بخش صنعت نوآوری در دنیای پیرامون شما بخش صنعت سیکا 1 سیکا در یک نگاه 4 7 8 سیکا راه کارهایی برای عایق بندی به مدت بیش از 100 سال ارائه کرده است. اولین محصول ما Sika-1 همچنان در بازار عرضه میشود. سیکا

Lebih terperinci

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید.

2 -انواع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید و و یژگی های آن را توضیح دهید. 1 -سازمان را تعریف کنید سازمان مجمعه هدفمندی است که پیر یک نظام است د مرزها حددی است که آن از محیط جدا میسازد در 2 -اناع سازمان را از نظر اسکات را نام ببرید یژگی ه آن را تضیح دهید سازمان به عنان یك سیستم

Lebih terperinci

به نام خداوند بخشنده و مهربان

به نام خداوند بخشنده و مهربان به نام خداوند بخشنده و مهربان پديدآور: نام و عنوان نشر: مشخصات ظاهری: مشخصات شابک: نویسی: فهرست وضعیت يادداشت: موضوع: افزوده: شناسه کنگره: بندی رده دیویی: بندی رده ملی: کتابشناسی شماره / هنازور شهای چال

Lebih terperinci

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد.

اسالمی پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار کرد. چکیده: از سلسله نشستهای علمی تخصصی تاریخشفاهی سه نشست تخصصی در زمستان 1394 برگزار شد. نخستین نشست با عنوان پیوند تاریخ شفاهی و مطالعات بینرشتهای را انجمن ايراني تاريخ در روز چهارشنبه مورخ 1394/10/30 با

Lebih terperinci

»کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند« جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95

»کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند« جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95 »کارگاه آموزشی مدلسازی فرایند«جلسه اول: معماری فرایند تیر ماه 95 سر فصل مطالب معماری فرایند مفاهیم و متدولوژی معماری فرایند مفاهیم BPR و BPM ابزارهای مدل سازی فرایند ساختار شکست فرایندها 2 وضعیت سازمان

Lebih terperinci

نکات عمده درباره مؤسسه تحقيقات زباني ملي ژاپن

نکات عمده درباره مؤسسه تحقيقات زباني ملي ژاپن زباني ملي ژاپن ١. هدف مؤسسه تحقيقات زبان ملي براي هدايت پژوهشهاي علمي در زبان ژاپني و فعاليت زباني مردم ژاپن تأسيس شده است. ٢. علت تأسيس مؤسسه تحقيقات زبان ملي زير نظر قانوني وزارت آموزش و پرورش در دسامبر

Lebih terperinci

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. terhadap hasil konfigurasi yang telah diimplementasikan. Adapun evaluasi yang

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI. terhadap hasil konfigurasi yang telah diimplementasikan. Adapun evaluasi yang BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI Bab ini akan membahas secara rinci mengenai langkah-langkah yang dilakukan terhadap rancangan infrastruktur yang telah dilakukan sebelumnya. Setelah proses implementasi

Lebih terperinci

BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTEK

BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTEK 33 BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTEK Bab ini membahas tentang proses setting untuk VPN pada Mikrotik dan menampilkan foto-foto hasil yang telah dikerjakan. 4.1 INSTALASI DAN PENGGUNAAN MIKROTIK 4.1.1 Prosedur

Lebih terperinci

VPN (Virtual Private Network)

VPN (Virtual Private Network) VPN (Virtual Private Network) VPN merupakan metode untuk membangun jaringan yang menghubungkan antar node jaringan secara aman / terenkripsi dengan memanfaatkan jaringan publik (Internet / WAN). Beberapa

Lebih terperinci

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی

گفتار آغازین اقدام نموده است. شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن سایر شرکت های گروه مورد بهره برداری قرار گرفته است بلکه برای هر شرکت ساختمانی 1 الگوی ساخت مسکن در کشور باید با توجه به"نیاز واقعی زندگی مردم" و متناسب با"فرهنگ و روحیات مردم"تهیه شود. از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئوالن وزارت مسکن و شهرسازی 1379/03/25 گفتار آغازین شرکت

Lebih terperinci

نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم

نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم بسم اهلل الرحمن الرحیم»حب احل س نی ی م ع نا«جزوه ارتباط گیری تعامل و مکالمه سازنده با مخاطب عراقی نسخه 2 جنبش دانشجویان هنضت جهانی اسالم اجنمن توسعه روابط مردمی دانشجویی ایران و عراق 2 فهرست مطالب 4 5

Lebih terperinci

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره...

فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 تعریف...25 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21 اشاره... فهرست سرمایهداری )کاپیتالیسم(... 2 کلیات...2 مؤلفهها و ویژگیه یا سرمایهداری...4 سیر تاریخی و مراحل سرمایهداری...5 اشاره...22 سوسیالیسم... 51 تعریف...25 مؤلفهه یا سوسیالیسم... 21 سیر تاریخی چهرهها و گونهها...21

Lebih terperinci

BAB 4 PERANCANGAN DAN EVALUASI

BAB 4 PERANCANGAN DAN EVALUASI 80 BAB 4 PERANCANGAN DAN EVALUASI Seperti yang telah dijelaskan pada bab sebelumnya, solusi yang diberikan untuk menghadapi permasalahan yang sedang dihadapi oleh PT. Solusi Corporindo Teknologi adalah

Lebih terperinci

Protocol Sistem Keamanan

Protocol Sistem Keamanan Mengenal Protocol Sistem Keamanan Deris Stiawan Fakultas Ilmu Komputer UNSRI Keamanan Jaringan Komputer 1 Pendahuluan Dibutuhkan suatu metode pengamanan sistem dari sisi hardware dan software Metode di

Lebih terperinci

1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن

1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن رمان جدال خاکستری Parya***1368 کاربر انجمن نودهشتیا این کتاب درسایت نگاه دانلود آماده شده است www.negahdl.com بنام خدا www.negahdl.com 1 برای دانلود رمان بیشتر به نگاه دانلود مراجعه کنید سالم همه. ان...

Lebih terperinci

BAB IV DISKRIPSI KERJA PRAKTEK

BAB IV DISKRIPSI KERJA PRAKTEK BAB IV DISKRIPSI KERJA PRAKTEK Dalam kerja praktek ini penulis membuat rancangan jaringan VPN yang dimaksudkan untuk membantu memecahkan masalah pada proses pengiriman data maupun informasi secara aman

Lebih terperinci

BAB IV HASIL DAN ANALISIS

BAB IV HASIL DAN ANALISIS BAB IV HASIL DAN ANALISIS 4.1 Implementasi 4.1.1 Konfigurasi VPN Server 1. Langkah pertama untuk mengaktifkan PPTP server dari menu Winbox masuk ke menu PPP selanjutnya pada tampilan awal tambahkan interface

Lebih terperinci

امروزه دانشگاهها با مشكلات متعددي درگير هستند. اهداف يا به خوبي تدوين نشده و يا راهبردهاي حاكم آنها را به مقصد

امروزه دانشگاهها با مشكلات متعددي درگير هستند. اهداف يا به خوبي تدوين نشده و يا راهبردهاي حاكم آنها را به مقصد بررسي تحليلي اجراي مهندسي مجدد فرآيندها در آمو زش عالي كشور reengineering مهندسي مجدد فرآيندها سيد صادق بحريني چكيده: انديشمندان و كارگزاران مديريت براي بهبود عملكرد سازمانها از يكي از نوآوريهاي مديريتي

Lebih terperinci

Step by Step membangun VPN Server dgn Mikrotik

Step by Step membangun VPN Server dgn Mikrotik Step by Step membangun VPN Server dgn Mikrotik VPN adalah Virtual Private Network dimana VPN ini merupakan interkoneksi antar jaringan ( PC Client to LAN maupun LAN to LAN ) yang mana interkoneksi ini

Lebih terperinci

ANALISIS PERANCANGAN JARINGAN KOMPUTER

ANALISIS PERANCANGAN JARINGAN KOMPUTER ANALISIS PERANCANGAN JARINGAN KOMPUTER KELOMPOK 7: EKA PARAMITA PUTRI / 1102652 RIZKY SHANDIKA P / 1102656 FUTHY PRATIWI / 1102632 YUMN JAMILAH / 1102637 M. RAHIMAL / 1102638 BONIMUL CHANDRA / 1102650

Lebih terperinci

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI

BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI BAB 4 IMPLEMENTASI DAN EVALUASI 4.1 Perancangan Jaringan VPN Untuk menghubungkan jaringan PT. Finroll dan perusahaan relasinya maka perlu adanya proses tunneling antar perusahaan tersebut. Dikarenakan

Lebih terperinci

PERANCANGAN SISTEM Perancangan Topologi Jaringan Komputer VPN bebasis L2TP dan IPSec

PERANCANGAN SISTEM Perancangan Topologi Jaringan Komputer VPN bebasis L2TP dan IPSec BAB 4. PERANCANGAN SISTEM Pada bab ini akan menjelaskan tahap perancangan sistem Virtual Private Network (VPN) site-to-site berbasis L2TP ( Layer 2 Tunneling Protocol) dan IPSec (Internet Protocol Security),

Lebih terperinci

MODUL KONFIGURASI MIKROTIK

MODUL KONFIGURASI MIKROTIK MODUL KONFIGURASI MIKROTIK GATEWAY INTERNET BANDWITH MANAGEMENT HOTSPOT DHCP SERVER FIREWALL Oleh: Andi Junaedi MIKROTIK Mikrotik ialah kependekan Mikrotikls Artinya: network kecil dalam bahasa Latvia

Lebih terperinci

BAB 4 USULAN SOLUSI RANCANGAN DAN KONFIGURASI. 4.1 Usulan Rancangan Koneksi Kantor Cabang

BAB 4 USULAN SOLUSI RANCANGAN DAN KONFIGURASI. 4.1 Usulan Rancangan Koneksi Kantor Cabang BAB 4 USULAN SOLUSI RANCANGAN DAN KONFIGURASI 4.1 Usulan Rancangan Koneksi Kantor Cabang Untuk koneksi dari jaringan kantor - kantor cabang ke jaringan kantor pusat Angkasa Pura II, penulis mengusulkan

Lebih terperinci

BAB 4 PERANCANGAN DAN IMPLEMENTASI. menentukan tipe dan protokol apa yang akan diimplementasikan.

BAB 4 PERANCANGAN DAN IMPLEMENTASI. menentukan tipe dan protokol apa yang akan diimplementasikan. BAB 4 PERANCANGAN DAN IMPLEMENTASI Seperti yang telah dijelaskan pada bab sebelumnya, solusi yang diberikan untuk menghadapi permasalahan yang sedang dihadapi oleh PT Asata Utama adalah dengan menerapkan

Lebih terperinci

Cara Membuat Server VPN di Komputer Windows 8 Tanpa Instalasi Software

Cara Membuat Server VPN di Komputer Windows 8 Tanpa Instalasi Software Cara Membuat Server VPN di Komputer Windows 8 Tanpa Instalasi Software Cara Membuat Server VPN di Komputer Windows 8 Tanpa Instalasi Software, berikut tutorial dan tips membuat server VPN di Windows 8.

Lebih terperinci

فرآيند :)Process( خروجيها تبديل ميكند.

فرآيند :)Process( خروجيها تبديل ميكند. هب انم خدا فرآيند :)Process( مجموعهاي از فعاليتهاي خروجيها تبديل ميكند. به را ورودي ها كه تأثيرگذار و مرتبط يادآوري 1: وروديهاي يك فرآيند عموما خروجيهاي فرآيندهاي ديگر هستند. يادآوري 2: فرآيندهاي داخل

Lebih terperinci

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1.

رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی. Jl. Terusan Angkasa B2 Kav-1. رایزن بازرگانی ایران در اندونزی-جاکارتا مهمترین فروشگاههای زنجیره ای و شبکه توزیع در اندونزی اسم فروشگاه زنجیره ای اسم شرکت اصلی تعداد شعب )فروشگاهها( محصوالت آدرس تلفن ایمیل وبسایت نحوه ارتباط با فروشگاه

Lebih terperinci

English 2. Tiếng Việt 18 Bahasa Indonesia 23

English 2. Tiếng Việt 18 Bahasa Indonesia 23 Operating Instructions Pore Cleanser Model No. EH2513 Contents English 2 繁體中文 7 ไทย 13 Tiếng Việt 18 23 Before operating this unit, please read these instructions completely and save them for future use.

Lebih terperinci

UNIVERSITAS BINA NUSANTARA. Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester Ganjil Tahun 2005/2006

UNIVERSITAS BINA NUSANTARA. Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester Ganjil Tahun 2005/2006 UNIVERSITAS BINA NUSANTARA Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester Ganjil Tahun 2005/2006 ANALISIS DAN PERANCANGAN VPN PADA KONEKSI KANTOR CABANG DAN MOBILE USER DENGAN KANTOR PUSAT

Lebih terperinci

PRAKTIKUM 5 Virtual Private Network (PPTP)

PRAKTIKUM 5 Virtual Private Network (PPTP) PRAKTIKUM 5 Virtual Private Network (PPTP) A. TUJUAN PEMBELAJARAN 1. Mahasiswa mampu memahami cara kerja dari VPN 2. Mahasiswa mampu melakukan installasi VPN dengan menggunakan PPTP 3. Mahasiswa mampu

Lebih terperinci

ايمني و بهداشت محيط كار

ايمني و بهداشت محيط كار ايمني و بهداشت محيط كار دكتر بهروز عشقي ماليري عضو هبئت علمي دانشگاه بوعلي سينا بسم اهلل الرحمن الرحيم طي دهه هاي اخير تحقق اهداف سازمان ها در حوزه رقابت پذيري كشورهاي صنعتي پررداختن بره موضوعات ايمني

Lebih terperinci

A. TUJUAN PEMBELAJARAN

A. TUJUAN PEMBELAJARAN A. TUJUAN PEMBELAJARAN 1. Memahami dan mampu melakukan konfigurasi jaringan wireless menggunakan router wireless atau access point (AP). 2. Memahami dan mampu melakukan konfigurasi jaringan wireless menggunakan

Lebih terperinci

TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI SISTEM KEAMANAN KOMPUTER

TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI SISTEM KEAMANAN KOMPUTER TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI SISTEM KEAMANAN KOMPUTER Teknik Dasar Kriptografi Terdapat 5 teknik dasar kriptografi, yaitu : 1. Subtitusi 2. Blocking 3. Permutasi 4. Ekspansi 5. Pemampatan (Compaction) Teknik

Lebih terperinci

1 IDN Networking Competition Soal Superlab Cisco IDN Competition 2017

1 IDN Networking Competition Soal Superlab Cisco IDN Competition 2017 1 IDN Networking Competition 2017 www.idn.id Soal Superlab Cisco IDN Competition 2017 Topology A. Physical Topologi 2 IDN Networking Competition 2017 www.idn.id 2. Logical Topologi ISP1 ISP2 ISP3 ISP3

Lebih terperinci

Vpn ( virtual Private Network )

Vpn ( virtual Private Network ) Vpn ( virtual Private Network ) VPN ( Virtual Private Network ) VPN(Virtual Private Network) adalah sebuah jaringan yang menggunakan infrastruktur telekomunikasi publik, seperti internet untuk menyediakan

Lebih terperinci

tipe VPN yang dipakai adalah Remote Access VPN.

tipe VPN yang dipakai adalah Remote Access VPN. 162 Gambar 4.9 Tampilan Login Cisco 3640 j. Pilih menu untuk melakukan konfigurasi VPN pada Cisco SDM dengan cara mengklik menu Configure VPN Easy VPN Server Launch Easy VPN Server Wizard, dalam hal ini

Lebih terperinci

BAB III Virtual Private Network (VPN)

BAB III Virtual Private Network (VPN) BAB III Virtual Private Network (VPN) 3.1 Virtual Private Network (VPN) Virtual Private Network (VPN) adalah sebuah teknologi komunikasi yang memungkinkan untuk dapat terkoneksi ke jaringan public dan

Lebih terperinci

JARKOM LANJUT WEEK 11

JARKOM LANJUT WEEK 11 JARKOM LANJUT WEEK 11 Tunneling dan VPN PPP PPPoE EoIP IP Tunnel Tunneling VPN ~ PPTP VPN ~ L2TP PPP Point-to-Point Protocol (sering disingkat menjadi PPP) adalah sebuah protokol enkapsulasi paket jaringan

Lebih terperinci

UNIVERSITAS BINA NUSANTARA. Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester ganjil tahun 2006/2007 IMPLEMENTASI VIRTUAL PRIVATE NETWORK

UNIVERSITAS BINA NUSANTARA. Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester ganjil tahun 2006/2007 IMPLEMENTASI VIRTUAL PRIVATE NETWORK UNIVERSITAS BINA NUSANTARA Jurusan Teknik Informatika Skripsi Sarjana Komputer Semester ganjil tahun 2006/2007 IMPLEMENTASI VIRTUAL PRIVATE NETWORK DENGAN OTENTIKASI SERVER RADIUS PADA PT. MICROREKSA INFONET

Lebih terperinci

GPRS via Kabel Serial

GPRS via Kabel Serial Sistem yang diperlukan: GPRS via Kabel Serial Komputer dengan SO Windows 2000/Windows XP atau Windows 98 Second Edition Kabel data Serial Phone Cell Driver kabel data Serial Phone Cell CD-ROM drive A.

Lebih terperinci

Konfigurasi VPN (Virtual Private Network)

Konfigurasi VPN (Virtual Private Network) Konfigurasi VPN (Virtual Private Network) Noviatur Rohmah noviacweety@gmail.com http://novia4efer.blogspot.com Lisensi Dokumen: Seluruh dokumen di dapat digunakan, dimodifikasi dan disebarkan secara bebas

Lebih terperinci

Implementasi Remote Desktop Melalui VPN Berbasis IPSec pada Smartphone dengan Menggunakan Vyatta OS

Implementasi Remote Desktop Melalui VPN Berbasis IPSec pada Smartphone dengan Menggunakan Vyatta OS Implementasi Remote Desktop Melalui VPN Berbasis IPSec pada Smartphone dengan Menggunakan Vyatta OS Kiki Agnia Maryam Larasati qq.agnia@gmail.com Moch. Fahru Rizal mfrizal@tass.telkomuniversity.ac.id Eddy

Lebih terperinci

BAB III PERANCANGAN SISTEM. Ada 2 macam VPN, yaitu site-to-site dan remote-access. Untuk percobaan

BAB III PERANCANGAN SISTEM. Ada 2 macam VPN, yaitu site-to-site dan remote-access. Untuk percobaan BAB III PERANCANGAN SISTEM 3.1 Topologi Remote-Access VPN Ada 2 macam VPN, yaitu site-to-site dan remote-access. Untuk percobaan ini metode yang digunakan adalah remote-access VPN. Karena VPN dilakukan

Lebih terperinci

BAB 9: VIRTUAL PRIVATE NETWORK

BAB 9: VIRTUAL PRIVATE NETWORK BAB 9: VIRTUAL PRIVATE NETWORK Sumber: Debra Littlejohn Shinder, Computer Networking Essentials, Cisco Press, Indianapolis, 2001. Apakah VPN itu? Virtual Networking: menciptakan tunnel dalam jaringan yang

Lebih terperinci

Cisco ADSL dan SHDSL Modem Router

Cisco ADSL dan SHDSL Modem Router Cisco ADSL dan SHDSL Modem Router Seperti telah dijelaskan sebelumnya, koneksi lewat layanan ADSL memerlukan suatu peralatan yang dinamakan ADSL modem dan layanan SHDSL memerlukan peralatan yang dinamakan

Lebih terperinci

پاسخ گياهان به محرك ها

پاسخ گياهان به محرك ها ف ص ل 9 پسخ گيهن به محرك ه مقدمه گيهن به علئمي كه ز محيط دريفت مي كنند پسخ مي دهند شيد ديده بشيد كه سقه به سمت آي زمين رشد ميكند. گيهن ب تيير فصل و در نتيجه تيير دم و طول روز گل مي د ه ن د ميتت سمت ته

Lebih terperinci

ERWIEN TJIPTA WIJAYA, ST.,M.KOM KEAMANAN INFORMASI

ERWIEN TJIPTA WIJAYA, ST.,M.KOM KEAMANAN INFORMASI ERWIEN TJIPTA WIJAYA, ST.,M.KOM KEAMANAN INFORMASI TEKNIK - TEKNIK PENYANDIAN ENKRIPSI DAN DESKRIPSI DATA (PART - II) PENGGUNAAN KUNCI Salah satu cara untuk menambah tingkat keamanan sebuah algoritma enkripsi

Lebih terperinci

Biznet GIO Cloud Membangun VPN Client to Site

Biznet GIO Cloud Membangun VPN Client to Site Biznet GIO Cloud Membangun VPN Client to Site Biznet GIO all right reserved 1 of 12 Pendahuluan Panduan ini akan membantu anda untuk membangun koneksi VPN client to site menggunakan Biznet GIO Cloud. Panduan

Lebih terperinci

Virtual Privat Network (VPN)

Virtual Privat Network (VPN) Virtual Privat Network (VPN) PENDAHULUAN Kebutuhan akan komunikasi menjadikan teknologi informasi salah satu aspek penting dalam proses bisnis. Perkembangan teknologi komunikasi dan teknologi komputer

Lebih terperinci

Konsep kerja VPN pada dasarnya VPN Membutuhkan sebuah server yang berfungsi sebagai penghubung antar PC. Jika digambarkan kira-kira seperti ini

Konsep kerja VPN pada dasarnya VPN Membutuhkan sebuah server yang berfungsi sebagai penghubung antar PC. Jika digambarkan kira-kira seperti ini Pengertian VPN VPN VPN adalah singkatan dari virtual private network, yaitu Sebuah cara aman untuk mengakses local area network yang berada pada jangkauan, dengan menggunakan internet atau jaringan umum

Lebih terperinci

Sistem Autentikasi Hotspot Menggunakan Radius Server Mikrotik Router

Sistem Autentikasi Hotspot Menggunakan Radius Server Mikrotik Router INFORMATICS FOR EDUCATORS AND PROFESSIONALS, Vol. 2, No. 1, Desember 2017, 43-50 E-ISSN: 2548-3412 43 Sistem Autentikasi Hotspot Menggunakan Radius Server Mikrotik Router Herman Kuswanto 1,* 1 Teknik Informatika;

Lebih terperinci

LANGKAH MUDAH MEMBANGUN HOTPOT MIKROTIK DENGAN SUMBER MODEM SMART FREN

LANGKAH MUDAH MEMBANGUN HOTPOT MIKROTIK DENGAN SUMBER MODEM SMART FREN LANGKAH MUDAH MEMBANGUN HOTPOT MIKROTIK DENGAN SUMBER MODEM SMART FREN Firman Setya Nugraha Someexperience.blogspot.com Firmansetyan@gmail.com Lisensi Dokumen: Copyright 2003-2007 IlmuKomputer.Com Seluruh

Lebih terperinci

Bab II. Tinjuan Pustaka

Bab II. Tinjuan Pustaka Bab II Tinjuan Pustaka 2.1 Penelitian Terdahulu Pemanfaatan teknologi VPN dengan menggunakan protokol PPTP ini juga pernah diimplementasikan oleh mahasiswa dari program Studi Teknik Informatika Stimik

Lebih terperinci

DAFTAR ISI. BAB 1 PENDAHULUAN 1. 1 Latar Belakang Rumusan Masalah Batasan Masalah Tujuan Penelitian...

DAFTAR ISI. BAB 1 PENDAHULUAN 1. 1 Latar Belakang Rumusan Masalah Batasan Masalah Tujuan Penelitian... DAFTAR ISI HALAMAN JUDUL... i LEMBAR PENGESAHAN DOSEN PEMBIMBING... ii LEMBAR PENGESAHAN PENGUJI... iii LEMBAR PERNYATAAN KEASLIAN HASIL TUGAS AKHIR... iv HALAMAN PERSEMBAHAN... v HALAMAN MOTTO... vi KATA

Lebih terperinci

Proses booting saat instalasi Endian firewall

Proses booting saat instalasi Endian firewall L1 LAMPIRAN Instalasi Endian Firewall. Pada server sistem operasi yang digunakan adalah Endian firewall yang merepukan distribusi berbasis Linux, yang berfungsi sebagai firewall dan proxy. Endian firewall

Lebih terperinci

TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI. Algoritma Kriptografi Modern (Bagian 1) Substitusi. Tabel Subsitusi. Substitusi Blocking Permutasi Ekspansi Pemampatan

TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI. Algoritma Kriptografi Modern (Bagian 1) Substitusi. Tabel Subsitusi. Substitusi Blocking Permutasi Ekspansi Pemampatan Algoritma Kriptografi Modern (Bagian 1) TEKNIK DASAR KRIPTOGRAFI Substitusi Blocking Permutasi Ekspansi Pemampatan 1 2 Substitusi Langkah pertama adalah membuat suatu tabel substitusi. Tabel substitusi

Lebih terperinci

BAB III METODOLOGI PENELITIAN

BAB III METODOLOGI PENELITIAN BAB III METODOLOGI PENELITIAN 3.1. Gambaran Umum Sistem Dalam pengerjaan tugas akhir ini, penulis menggunakan lima kondisi sistem, dari yang menggunakan routing table biasa, sampai yang menggunakan metode

Lebih terperinci

BAB 1 PENDAHULUAN. komputer telah mendorong terciptanya teknologi jaringan komputer.

BAB 1 PENDAHULUAN. komputer telah mendorong terciptanya teknologi jaringan komputer. BAB 1 PENDAHULUAN 1.1 Latar Belakang Teknologi komputer saat ini telah memasuki hampir ke seluruh segi kehidupan, antara lain dalam bidang kesehatan, pendidikan, keuangan, juga industri. Bukan hanya sebagai

Lebih terperinci

Gambar 4-1 Login ke dalam interface Cisco ASDM

Gambar 4-1 Login ke dalam interface Cisco ASDM BAB 4. IMPLEMENTASI Pada bab sebelumnya telah dijelaskan mengenai analisis masalah, analisis kebutuhan, analisis user, dan analis jaringan sebelum implementasi VPN. Juga telah dijelaskan mengenai pengujian

Lebih terperinci

BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTIK. Bab ini membahas tentang proses perancangan dan menampilkan

BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTIK. Bab ini membahas tentang proses perancangan dan menampilkan BAB IV DESKRIPSI KERJA PRAKTIK Bab ini membahas tentang proses perancangan dan menampilkan screenshot hasil perancangan yang akan dikerjakan pada Kantor MPC (Mail Processing Centre) Pt. Pos Indonesia.

Lebih terperinci

VPN. Siswa dapat mengetahui jenis-jenis protocol VPN.

VPN. Siswa dapat mengetahui jenis-jenis protocol VPN. No Exp : 09 Mata Pel : Diagnosa WAN Jurusan : TKJ VPN M. Shaddam Hussein Kelas : 3 TKJ B Inst : Bpk. Rudi H Ibu Netty 1. Tujuan : Siswa dapat memahami pengertian VPN. Siswa dapat megetahui macam - macam

Lebih terperinci

BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN. adalah CD/DVD IPCop dan komputer yang digunakan tehubung dengan

BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN. adalah CD/DVD IPCop dan komputer yang digunakan tehubung dengan BAB IV HASIL DAN PEMBAHASAN 4.1 Instalasi IPCop Dalam menginstal linux IPCop 1.4.16 yang perlu diperhatikan dan dibutuhkan adalah CD/DVD IPCop 1.4.16 dan komputer yang digunakan tehubung dengan koneksi

Lebih terperinci